Bölüm -5

3.6K 309 282
                                    

"Kanka bu gün arabayı ben kullanayım mı Minho beni havalı görsün."

Felix tam sürücü koltuğunun kapısını açarken Jisung'dan duyduğu dünyanın en saçma cümlesiyle durdu ve Jisung'a döndü.

"Kanka araba kullanmak havalı mı?"

"Değil mi?"

"Sanmıyorum."

"Olsun la bu gün ben süreyim."

"Senin ehliyetin yok."

"Ama iyi sürebiliyorum."

Felix ofladı ve göz devirdi. Onunla uğraşamayacaktı.

"Tamam sür."

Arabanın anahtarını ona attı. Jisung anahtarı havada yakaladı ve sürücü koltuğuna geçti.

"Nerene ne yaptıracağını seçtin mi?"

"Dudağımı deldireceğim."

Jisung Felix'e sırıtarak imalı bir bakış attı.

Felix'de sırıttı.

"Sus abla biliyorsun."

"Benden hızlı çıktın."

"Tabi ne sandın?"

"Neyse dur yaklaştık havalı bir şarkı açalım."

Felix cevap vermedi. Jisung telefonundan ingilizce metal bir parça açtı.

Yolun geri kalanında konuşmadılar. Tam dükkan görüş açılarına girmişti ki liste karıştırda olduğu için son ses erik dalı çalmaya başladı.

Felix kahkaha attı. Jisung aceleyle telefonu eline alıp şarkıyı kapattı ama duyulduğuna ikisi de emindi.

"Kahretsin."

Felix hâlâ kahkaha atıyordu. Havalı olma çabaları boşa çıkmıştı.

Jisung arabayı park etti. İkisi birlikte arabadan indiler. Felix indiği gibi iğne korkusu yine gün yüzüne çıkmıştı.

"Jisung hadi geri dönelim."

Jisung Felix'in koluna girdi.

"Saçmalama oğlum geldik o kadar."

Dükkana geldiklerini gören Hyunjin içeriden yine yüzünde o lanet gülümsemesi ile onları karşılamaya geldi.

"Hoşgeldiniz. Dün de gelmiştiniz değil mi? Bu gün ne için buradasınız?"

Felix derin nefesler alarak iğne korkusunu bastırmaya çalıştı.

"Bu gün de ben piercing yaptırmaya karar verdim."

Hyunjin hafifçe kaşlarını kaldırdı.

"Dün bana iğneden korktuğunu söylemiştin."

Felix kaş göz yaparak Jisung'u gösterdi. Hyunjin hemen anladı ve gülmemek için dudağını ısırdı.

"Tamam içeri buyurun."

Birlikte içeriye geçtiler.

Minho bir köşede aletlerle ilgileniyordu. Jisung çoktan hayran hayran onu izlemeye başlamıştı.

Felix dışarıdan belli olduğuna emin olduğu korkusuyla Hyunjin'e döndü.

"Korkumu yatıştıracak bir şey yapamaz mıyız?"

"Hmm, sana acıtmadığını söylememin ne kadar yersiz olacağını biliyorum. Bu yüzden sadece kendini bana bırak ve elinden geldiği kadar sakin ol diyeceğim. Bunu başarabilirsin öyle değil mi?"

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin