Felix esneyerek yatağından kalktı ve saate baktı.
9.30
Bu kadar erken uyanmayalı uzun zaman olmuştu. Bu yüzden erken uyandığına sevinmişti.
Yan yatağında yatan Jisung'a baktığında gece bıraktığı pozisyonda hâlâ telefondan biriyle mesajlaştığını gördü.
"Sabaha kadar mesajlaşmış olamazsınız değil mi?"
Jisung duymamış gibiydi. Ekrana odaklanmaya devam etti.
Felix elini uzattı ve Jisung'un yüzünün önünde iki kere şıklattı. Jisung rüyadan uyanır gibi sıçradı ve kendine geldi.
"Sabaha kadar mesajlaşmışsınız cidden."
Jisung telefonu kapatıp yatağın kenarına koydu.
"İşte sen gece yatarken ben zaten telefona bakıyordum onunla konuşuyordum sonra bir baktım sabah olmuş sen uyanmışsın."
"Maşallah bu kadar saatlerce konuşacak konuyu nereden buldunuz?"
"Sohbeti çok sarıyor. Sohbet tıkandığı zaman bir anda barbie mi raquelle mi diye sordu lan olur bu çocuktan. İlk başta çok soğuk ve ilgisiz gibi gelmişti ama benimle çok sıcakve samimi konuşuyor."
Felix kahkaha attı.
"Çok kaliteli bir sohbetmiş canım ama ben almayayım. Psikolojisi bozulur insanın."
"He birde buluşma teklifi etti. Bende dedim ki Hyunjin'de gelsin oda Felix ile takılır dörtlü date yaparız. Oda tamam dedi."
Felix'in ismini duyunca bile kalbi hızlanmıştı.
"Ne zaman ve nerede?"
"Bu Cumartesi lunapark. Yani yarın."
Felix heyecanla alkış tuttu.
"Lunaparka bayılırım."
"Biliyorum işte canım arkadaşım ile lunaparkı seçtim."
Felix dil çıkarttı ve kendi telefonunu eline aldı.
*instagram bir yeni takip isteği.*
Felix bildirime tıkladı. Bir anda karşısına Hyunjin'in privi çıkınca ufak bir şok geçirdi.
"Beni privine mi almak istiyor?"
Jisung hemen kafasını Felix'in telefonuna eğdi.
Felix hızlıca takip isteğini kabul etti ve geri istek yolladı.
Telefonu yatağa bıraktı ve Jisung'a döndü.
"Kanka sen privine kimleri alırsın?"
Jisung kısa bir süre düşündü.
"Sadece kendime çok yakın hissettiğim ve yanında hiç bir şeyden utanmayacağım kişileri."
"Evet! Herkes öyle yapar ve o beni privine aldı."
"Oha! Hızı 150km."
"Bilmem çok mu hızlı oldu cidden."
"Hız iyidir ya takma çok. Hem senin de istediğin bu değil mi?"
"Ya bu ama ben öncesinde bi flört dönemi olur falan diye düşünmüştüm."
Jisung Felix'e ters ters baktı.
"Nazlı piç."
"Ne ya siz direkt birbirinize aşkım balım sevgilim mi demeye başladınız."
Jisung cevap vermedi ve sadece gülümsedi.
Felix de gülümseyerek ve yarı şaşkınlıkla Jisung'a baktı.
"Ciddisin?"
"Ciddiyim."
Felix kocaman sırıttı ve Jisung'un yanaklarını mıncırmaya başladı.
"Benim kardeşim büyümüş de sevgili mi yapmış? Agucuk bugucuk."
Jisung Felix'in ellerini itti ve zar zor onun elinden kurtulup kendi yatağına atladı.
Felix gülerek onu rahat bıraktı.
"Yine de ben hemen güvenme derim ne çıkacağı belli olmaz."
"Sanki devlet sırrı saklıyorum amına koyayım bir de güvenme diyor benim en büyük sırrım on yaşıma kadar altıma sıçtığım."
"Anlatma derken bundan bahsediyordum sonra ismini instagram kullanıcısı falan yapar."
"Piç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanfictionFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.