Bölüm -12

2.9K 284 124
                                    

Birlikte buldukları bir tekel markete girdiler. Herkes kendi istediklerini almak için dağıldı.

Felix kendine çilekli lolipop ve çok ağır olmayan bir içki almıştı.

Jisung'un ne yaptığını kontrol etmek için arka rafa geçtiğinde Hyunjin onu kolundan tutup kendine çekti.

"Sessiz ol ve şu tarafa bak."

Felix Hyunjin'in gösterdiği yere baktı.

Minho Jisung'u rafa yaslamış bir şeyler konuşuyorlardı.

Felix yüzünde kurnaz bir sırıtışla Hyunjin'e baktı.

"Bize diyen piçlere bak. Hızları 150km."

Hyunjin sessizce güldü ve tekrar MinSung ikilisine döndüler.

Minho Jisung'un burnunun ucuna ufak bir öpücük kondurdu. Felix ağzını iki karış açtı ve eliyle ağzını kapattı.

Minho tam Jisung'un dudaklarına yaklaşıyordu ki Hyunjin bu görüntüyü görüp psikolojisini geri dönülemez şekilde bozmamak için araya girdi.

"Ahlak diye bir şey kalmamış. Gençlik bitmiş."

Minho ve Jisung şok içinde Hyunjin'in sesine döndüler. Felix onların bu şaşkın haline yüksek bir kahkaha patlattı.

"Gerizekalılar. Markette nasıl görmeyeceğimizi düşünmüş olabilirsiniz?"

"Bunlar daha ayıkken böylelerse sarhoşken neler neler yaşanır düşünmek istemiyorum."

Felix ve Hyunjin aynı anda kahkaha attılar. Minho Jisung'dan geri çekildi ve koşup Hyunjin'in üstüne atladı bir anda.

Hyunjin çığlık atarak Minho'yu başından savmaya çalıştı ama Minho'nun Hyunjin'i rahat bırakmaya niyeti yoktu.

Felix kenara çekildi ve bu mükemmel kavgayı izlemeye başladı.

Jisung'da az önce yaşananları unutmuş gibi Felix'in yanında yerini aldı ve dövüşü birlikte izlediler.

Hyunjin Minho'nun pipisine iyi bir tekme geçirdi. Minho acıyla Hyunjin'i bıraktı.

"Ulan şerefsiz piç! Abartma orospu çocuğu çüküm gitti."

Felix Jisung'un kulağına eğildi.

"Senin için üzüldüm kanka. Gitti aleti."

Jisung sanki çok önemli bir şeyi kaybetmiş gibi üzgün üzgün Minho'ya bakıyordu.

"Gitti harbi gitti."

Felix herkesin onlara baktığını fark edince marketten atılmamak için araya girmek zorunda kaldı.

"Güldük eğlendik hadi atılmadan çıkalım şuradan."

Hyunjin Minho'ya gülerek kasaya yöneldi. Minho'da baş parmağını boynuna getirip kesiyormuş gibi bir hareket yaptı. Hyunjin ona dil çıkardı.

"Bize benziyorlar."

Jisung Felix'i onayladı.

"Bize benziyorlar."

Bu kitap hiç içime sinmiyor lütfen çok güzel olduğunu söyleyip egomu tatmin eder misiniz?

Optummmm

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin