İçeri giren askeri araçlar ile yüzümde sinsi gülüşüm daha da yayıldı. Etrafa baktığımda kız çocukları hayranlık ile bakarken diger herkes kınar kınarcasına bakıyordu.
Babam olacak fasıfsıza dönüp konuştum " Selim Xinderken , Vatana ihanetten tutuklusunuz " dedim . Askerlerden bir kaçı onu paket ederken bende onlardan kelepçe alıp damadın karşısına geçtim " Hakan Güneş , henüz reşit olmayan bir kız ile evlenmekten, evrakta sahtecilikten , kadın ticareti ve uyuşturucu ticareti yapmaktan ve en önemlisi vatanına ihanet etmekten tutuklusun " dedim .
Ortalık tam bir savaş alanına dönmek üzereyken konuştum " bana ve buradaki askerlere yapacağınız en ufak hakaret ve şiddet sizin ve onların alhine işler ona göre " dedim . Onu gelen askerlere teslim ettim , komutanları olduğunu düşündüğüm askerin karşısına geçip Üsteğmen Bade Şanlı " dedim .
Asker " Yüzbaşı Hazar Bozkurt memun oldum üsteğmenim " dedi . Uzatığı eli tutup " ben de komutanım " dedim , bir asker yanımıza gelip konuştu " komutanım biz tamamız çıkabiliriz " dedi . Komutanları onayladı , onlar araca binip giderken ben de kardeşimin oraya gittim " şimdi üstünü değiş şu gelinlikler kurtul ve yanıma gel bundan sonra benim ile kalacaksın " dedim .
Deniz bunu duyduğunda gözlerinin içi parladı o konağa üzerini değişmeye gittikten sonra bana kötü ve gurur ile bakan gözlerin sahiplerine döndüm " demiştim bundan sonra buradayım diye. " dedim sakince . Sonra sesimi yükseltip konuştum " bundan sonra ben buradayım kimse kızların hayallerini elinden alamayacak , ha derseniz ki senin sözünü takmıyorum boşuna konuşma hodri meydan sonunuz onlar gibi hapis köşeleri olur. Bundan sonra hal ve hareketlerinize dikkat edin ağalar ben risk almayı severim kaybedecek birseyimde olmaz ama sizin tüm varlığınızı alırım " dedim .
Bu sırada Deniz de gelmişti konuşmama devam ettim " bundan sonra Deniz benimle kalacak " dedim . Deniz'in elinden tutup arabama yöneldim, Deniz ön koltuğa oturunca ben de sürücü koltuğuna oturdum . Buradaki evime sürdüm, Deniz ile sohbet ederken ede bir saate geldik. Eve girdik denize benim eşofman takımı verdim . Oturma odasına geçip oturdum
Yarın onu alışverişe götürecektim, şimdilik benim ile beraber kalacaktı odada . Deniz odadan çıktı gelip yanıma durdu gözlerinin içi gülüyordu . İlk tereddüt etsede sonradan yanıma oturup bana sarıldı bir yandan da konuşuyordu " teşekkür ederim abla , teşekkür ederim. " dedi .
Ona sarıldım bir müddet sonra ayrılıp konuştum " Herşey senin için, yarın senin hem okul alışverişini hem de odan için alışveriş yapacağız " dedim , tekrar bana sarıldı . Sonra konuş" benim şimdi gitmem gerekiyor istediğin gibi takıl evde birsey olursa hemen arıyorsun , kimseyede kapıyı açma " dedim .
Bir kaç şey konuştuktan sonra üzerimi değişip sorgu için Alaya gitmeye başladım, gidelim ve yüzleşelim bakalım şu şerefsizler ile ...
Bölüm sonu ...
Bade Şanlı?
Deniz ?
Yüzbaşı Hazar?
Diger bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Badem Şekeri
ChickLitYıllar önce , hayalleri için doğup büyüdüğü şehri terk eden Bade'nin alnında iyi bir asker olup geri gelirse ve tüm Mardin'e kadının neler yapabileceğini gösterme serüveni hadi başlayalım bakalım