Bir süre sonra geri çekildi bense tepki bile veremiyordum sadece boş boş karşıma bakıyordum Chuuya-san ise hiç bir şey demeden kalktı ve zorlanarak da olsa yürümeye başladı nabzım dudağımda atıyor gibiydi elim istemsizce dudağıma gitti bu... benim ilk öpücüğümdü ve Chuuya-san'dandı
''Hey Kaeda hala yürüyemiyorum biliyor musun?''
''Chu-Chuuya-san şey... Üzgünüm geliyorum''
Az önceli şeyden bahsetmiyorsa konuşmak istemiyordur zorlamanın bir alemi yok nede olsa yanına gidip koluna girdim ama lanet olsun kafamı onun olduğu tarafa çeviremiyordum bile!
...
Öyle yada böyle onu sonunda odasına getirmiştim ama yol boyu ikimizde tek kelime etmemiştik ki bu bazen sinir bozucu bir hal alıyordu çünkü bedenim konuşmak istesede kalbim ve duygularım olaya dahil olunca susuyordum ama beynim bana sürekli 'konuşta ne bok olduğunu netleştir gerizekalı' diyordu ama lanet olsun bu o kadar kolay değildi BENİ ÖPEN CHUUYA-SAN'DI! ahh kafayı yememe ramak kaldı kahretsin!
Onu yatağına yatırdım ve odadan çıktım şuan daha fazla onun yanında kalmak en son isteyeceğim şeydi çünkü salak salak mimiklerle ortada geziyordum resmen şuan tek isteğim tek bir insancık bile karşıma çıkmadan evime gitmekti.
Evimdeydim nihayet ve galiba hayattaki tüm şansımı az önce karşıma kimsenin çıkmaması konusunda kullandım. Zihnim benim inadıma yapıyor gibi o sahneyi tekrar tekrar oynatıyordu. Evet şimdi gerizekalı insanlar şöyle düşünrdü biliyorum 'Ayh ya öpmek onun için bi'şey ifade etmiyorsa ayh soramamki beğn'' zıkkım öptüyse sevicek anasını satayım sevmiyorsan öpme! ayrıca Chuuya-san orospu mu da önüne geleni öpecek. Hiç sanmıyorum. Onu şimdiye kadar azıcıkda olsa tanıdıysam her ne kadar mafyada olsa kötü bir insan değildi. Zaten ben onun görünüşe aşık olmamıştım E tabii yakışıklı ama ben onun ruhunu kişiliğini seviyordum ne kadar mafyada olsa özünde yatan iyi insanı kalbini seviyordum evet kötü huyları vardı ama kalbi gerçekten çok güzel...
Bu düşüncelerle sabahı ettim ama taş çatlasa en fazla 2 saat uyumuşumdur. Ve bu gün istesemde istemesemde Chuuya-san'ın karşısına çıkmak zorundayım başka seçeneğim yok aptal kızlar gibi 'ayh yapamam göremem bakamam' triplerine giremem kişiliğim böyle değil! Bu gün Chuuya-san beni almayacaktı çünkü görev yoktu. Ama yürümek banada iyi gelir diye düşündüm ve dışarı çıkıp yürümeye başladım telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu açtım ve ekrana baktım mesaj Chuuya-san'dandı konum atmıştı ve şuan yazıyordu gözüm ekrana kilitlendi ardın gelen mesajla ise gözlerim korkuyla açıldı 'Lanet olası ajansın liderine anlaşmayı uygulama vaktinin geldiğini söyle işler boka sarmak üzere' ne halt olmuş olabilirdiki ve şuan tekrar yazıyordu bense çoktan ajansa doğru koşmaya başlamıştım tekrar gelen mesajla telefonuma baktım 'Ben halledemeyeceğim için değil ama hale dünün etkisi var'' Lanet olası Mori uyuz moruk ısrarla adamı zorluyor piç herif al işte boku yedin mi şimdi.
...
Nihayet ajansa varmıştım koşarak içeri girdim ve tüm kapıları ittirerek açıyordum en son Dazai ve diğer üyelerin olduğunu odaya girmiştim nefes nefeseydim biraz yüksek bir ses tonuyla
''Dazai-san acilen liderinizle görüşmeliyim ciddiyim çok önemli Chu-Chuuya-san''
sona doğru nefesim kesilmişti Dazai-san yanımda geldi yine ciddi bir ifade takınmıştı
''Sorun ne Kaeda''
''Chuuya-san liderinize anlaşmayı uygulama zamının geldiğini ve işlerin sarpa sarmak üzere olduğunu söyledi konumunu attı ama önce buraya gelmeliymişim çünkü hala dün-''
''Anladım. Benimle gel.'' dedi bende onu takip etmeye başladım biraz yürüdükten sonra bir odaya girdik beyaz saçlı bir adam ki galiba liderleri Dazai'nin surat ifadesinden anladı galiba ki
''Demek zamanı geldi ha'' dedi
ama benim şuan düşündüğüm tek şey Chuuya-san'ın nasıl olduğuydu
.
.
♡
.
.
565 kelimeSelam kurgu yapmak için kusura bakmayın ama bir yerlerimi yırttım o yüzden LÜTFEN !!!!OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin En Güzel Tonu ~ Chuuya x Reader
FanfictionSelam Chuuya x Reader Kitabımla karşınızdayım Umarım hoşunuza gider bu arada YORUM YAPIN LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!! bu kitabı @chuuyayageberirim29 için yazıyorum onunda kalemi güzeldir takip ederseniz sevinirimm 07.01.2024 #1 anime 18.03.2024 #1 chuuya...