~29~

248 29 36
                                    

Evet bu kez garip şekilde dedektiflik ajansına normal yollarla girdik ve şuan Elena ile birbirimize dik dik bakıyoruz. Chuuya ise bana hadi artık der gibi bakıyor. Eğer cümleleri toparlayabilirsem konuşacağım zaten!

Derin bir nefes aldım

"Bak. Elena şimdi şöyleki ben mal gibi karnımı yardırdım çünkü mal gibi boş boş duruyordum-"

"Biliyorum ilk tedavini ben yaptım zaten o yüzden karnında bir boşluk yok"

"Hey! Neden benim haberim yok?! "

"E aynı ajansta değiliz konuşmaya fırsatımız olmuyor ve daha fazla iyileştiremeden gitmem gerekti hem kenji-kun da yaralıydı ona da bakmalıydım ve kısacası üzgünüm. Yarab nasıl? "

Bir anda bana bu kadar kibar davranmasına şaşırmıştım bir önceki karşılaşmamızda beni takmıyordu bile.

"İ-iyi ama sen iyi misin? "

"Ha? Ne? "

"Bir önceki karşılaşmamızda başka şuan başkasında"

"Haa o. O biraz uzun daha sonra anlatırım ama buraya neden geldin? "

Chuuya sıkılmış gibiydi fazla uzatmak istemedim

"Elena yaram gücümü kullanmama engel oluyor ve hareketlerimi kısıtlıyor. Ayrıca Chuuya'nın bildiği benim bilmediğim mafya ile ilgili bir şeysi var. Ama ondan önce beni iyileştirmeni isteyecektim"

Elena dalgın bir şekilde düşündü ardından başını kaldırıp bana baktı ciddi bir şekilde bakıyırdu ardından Chuuya'ya döndü

"Seni Fukuzawa-san ile görüştürmesi için Dazai-senpai ile konuşayım onu tanıyordun galiba değil mi? "

"Ha? Dazai şerefsizi niye be insan mı kalmadı başka"

Elena çabuk parlayan bir kişiliğe sahipti bıkkın sinirili bir ifade takındı

"Kalmadı belki ne biliyo'n belki de gıcığına yapıyorum. Neyse Dazai-senpai bulup geliyorum beni bekleyin"

"Siktiğimin ajansında itine dök insan var ne halta Dazai gelirken bile en az 10 insan gördük! "

Elena tam ayağa kalkmış gidiyordu ki bıkkın ifadesi daha bir sinirle doldu

"Kayfim ve kahyam ya sanane! Ayrıca kudurursan ajansı yıkık değil bu haliyle seviyorum! "

"Keyfini de kahyana da başlatma O lanet Dazai'yi yanıma geldiği an öldürürüm"

"Banane orasından ne halt ederseniz edin hem öldürebileceğini sanmıyorum Dazai-senpai seni yenmemiş miydi? "

Hassiktir- Chuuya ajansın içinden geçmeden onu durdursam iyi olur. Chuuya'ya döndüğümde siniri yüzünden okunuyordu. Elena!

"Seni-"

Kolunu tutunca kafasını bana çevirdi ama bana Elena'ya baktığı kadar sert bakmıyordu

"Chuuya sorunları halletmeye geldik. Sorun çıkartmaya değil. "

Chuuya resmen hırlayıp yerine otururken Elena sırıtıp arkasını döndü. Hiç mi değişmez bir insan? Bu çocukken de böyleydi insanların üstüne üstüne yürür sinir eder sonra ya döver haklı çıkar ya da laflarıyla üste çıkardı bir de çok kolay sinirlenirdi. Aslında düşününce bu yönden Chuuya'ya benziyor.
...

Elena yanında Dazai ile döndü. Dazai'ye baktığımda en az Chuuya kadar isteksiz, sınırlı ve bıkkın bir ifadesi vardı. Chuuya ise onu görünce kafasını hızla cama çevirdi.

Mavi'nin En Güzel Tonu ~ Chuuya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin