Kızarmış yanaklarımla Chuuya'ya bakıyordum ama o hiç masum bakmıyordu hatta oldukça çapkın bakıyordu ama bu diğerleri gibi değil de biraz... Korkutucuydu sanki. Chuuya suratıma daha çok yaklaştı ve dudaklarını dudağıma bastırdı. Kısa bir süre sonra geri çekildi ama dudaklarımız arasında serçe parmağım kadar bile mesafe yoktu.
''Artık seni koruyan bir yaran yok biliyorsun değil mi?''
Hem sırıtıyordu hem de nefesi yüzüme çarptıkça benim kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu. Bende gülümsedim.
''Yaramın beni korumasına ihtiyacım yok''
Yeteneğimi aktifleştirip onu kendimden uzaklaştırıp elimi tutarak yanımda durmasını sağladım. Önce şaşırsa da sonra ne olduğunu anlamış ve bana bakıp sırıtmıştı. Kafamı ona çevirip eğdim ve sırıttım
''Sokaktayız ChuChu''
sırıttı ve boynuma dudağını yaklaştırıp küçük bir öpücük bıraktı
''Ev ile aramızda yaklaşık on adım olduğunu biliyorsun değil mi?''
Ben de suratımı ona yaklaştırdım
''Ben izin vermeden bana dokunamazsan biliyorsun değil mi?''
''İzin vermek istemiyor musun?''
Beni kendine çevirmişti ve git gide suratıma daha çok yaklaşıyordu. Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı kenara çevirdim bu onun sırıtmasına sebep olmuştu.
''So-sokaktayız...''
Boynuma küçük bir öpücük bıraktıktan sonra çekildi ve elimi sıkı sıkı tutup beni eve doğru çekmeye başladı.
Eve girdiğimizde ayakkabımı çıkarmış odama doğru yürüyordum ki Chuuya kolumu tutup beni salona çekti duvara yasladı ve dudağımı sertçe öptü bunları yaklaşık 1 dakika gibi bir sürede yaptığı için zerre tepki verememiştim. Beni koltuğa doğru ittirdi oturur pozisyondaydım ama chuuya önüme geçip resmen üstüme çıktı ve beni öpmeye başladı. Ben önce tepki veremesem de daha sonra gözlerim kapandı ve ellerim onun saçlarına gitti. Şapkasının yere düşmesiyle bana daha çok yaklaştı ve bu koltukta geri kaymama sebep oldu. Ve bu büyüleyici anımız Chuuya'nın telefon sesiyle bozuldu. Chuuya ilk başta takmasada daha sonra ısrarla çalan telefonu açmak zorunda kaldı.
.
.
.
.
kısa oldu üzgünüm ama bu gün çok acelem var az sonra dazai x reader kitabının ilk bölümü yayında!
!!!!OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin En Güzel Tonu ~ Chuuya x Reader
FanfictionSelam Chuuya x Reader Kitabımla karşınızdayım Umarım hoşunuza gider bu arada YORUM YAPIN LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!! bu kitabı @chuuyayageberirim29 için yazıyorum onunda kalemi güzeldir takip ederseniz sevinirimm 07.01.2024 #1 anime 18.03.2024 #1 chuuya...