Bilincimin kapanmasına izin vermemiştim çünkü tekrar Chuuya'ya yük olmak istemiyordum. Evet şuanda kucağında yatıyor olabilirim ama bence bu yük olmaya girmez sadece vücudumu zorladığım için azıcık canım acımıştı oda arkama geçti yanii. Ama bu hoşuma gitmişti onun kollarında hatta kollarında değil onun yanımda olması bana huzur veriyordu. Evet başkasına ihtiyacım olmayacak kadar güçlü olabilirim. Ama onun verdiği güven hissi farklı bir şey...
Aklıma gelen şeyle bütün bu mutlu düşüncelerim dağıldı ve korkuyla soğrulup Chuuya'ya baktım ya başkaları varsa!?
''Chuuya burada başkaları yok değil mi? yani içeride görünenleri hallettim ama çok detaylı aramamıştım''
Ciddi bir ifade takınıp konuştu
''Bilmiyorum gelirken etrafa bakmıştım ama çok kapsamlı aramadım. Ayrıca işin içinde bir yetenek varsa fark etmemiş olabiliriz.''
bununla birlikte ikimizde hızla doğrulup etrafa bakmaya başladık. Chuuya bu sırada yanımdan hiç ayrılmamıştı.
En son hiç bir şey bulamayıp başladığımız noktaya geldiğimizde Chuuya bana döndü ve bıkmış bir ifadeyle
''Bence tüm bu yeri yıkmalıyım aramaktan daha kolay''
''Chuuya seni gerçekten çok seviyorum bak inan bana ama bazen gerçekten fazla salak oluyorsun sana bunu söylerken bile üzüldüm şuan''
Önce şaşkın... Hayır anlamaz bir ifadeyle baksada sonra sırıtıp
''Bunun acısını çıkarırım üzülme'' dedi ben böyle kızarınca cidden kendimi aptal gibi hissediyorum ama sevgilim fazla yakışıklı ve fazla harika bu benim sorunum değil bence.
''NAKAHARA CHUUYA BUNDAN ZEVK ALMAYI NE ZAMAN BIRAKICAN?!''
Çenemi tuttu ve yüzlerimizi yakınlaştırdı
''Asla. Ama sen bana böyle seslenmeyi bırakma''
sahte bir triple kafamı yana çevirdim. Sonra kafamı tekrar Chuuya'ya çevirdim ve olabildiğince ciddi bir ifade ile
''Görevdeyiz Chuuya-san''
Chuuya-san'ı özellikle vurgulamıştım ne tepki vereceğini pek umursamamıştım çünkü az çok ne tepki vereceğini biliyordum zaten. Bileklerimi sıkıca kavrayıp beni kendine çekti.
''Görevde olmamız umurumda değil. Bir kez daha ismimin sonuna san eki getirme. Ayrıca ciddiyim bence burayı yıkayım bitsin''
''Hayır çünkü burada birisi varsa mutlaka konuşmalarımızı duydu ve bu yüzden sizin ne yapacağınızı biliyor yıkmaya karar verirsek çıkar ve siz bitap düştüğünüz için saldırmaları daha kolay olur evet bende güçlüyüm ama sayılarını bilmiyoruz ve lanet üzüm adamın izi duruyor. Anladınız mı Chuuya-san ''
Ciddi bir ifade ile dinlerken sonda kullandığım san eki ile gözlerini kapatıp sırıttı ve beni kendine daha çok çekti. Burunlarımız birbirine değecek kadar yakınlaştığımızda nefesini suratımda hissedebiliyordum
''Üzüm adamın izini artık umursamayı düşünmüyorum. Ben o izi kapatırım sen merak etme.''
O sırada duvardaki görüntü gidip geldi ve 2 kız ve 3 erkek olmak üzere 5 kişi belirdi kızlardan biri kendini beğenmiş ve tiksinç bir ifade takınıp
''Iyh yeter dayanamayacağım artık sizin fingirdeşmenizi izlemeye'' dedi
Chuuya kafasını o tarafa çevirdi ve sırıtıp
''Böyle çıkacağınızı bilsem daha erken yapardım'' dedi ben ona ters ters bakarken kız tekrar konuştu
''Hmph Ayrıca fingirdeşecek kişiyi bulmuşsun. Çok komikti. Çok mu aradın ya?'' bunu demesiyle tepemin tası attı Chuuya tam cevap verecekken ben cümleye atladım
''Çok aradı bence. Ayrıca kiminle fingirdeşecekmiş? Seninle mi? Ya bi siktir git oradan. Şaka falan mısın ya cidden ciddi ciddi rakip bekliyorum bende karşıma çıka çıka önüne çıkan her erkeğe yürüyen orospunun teki çıktı''
Chuuya bana bakıp öyle bi sırıttı ki yemin ediyorum az kaldı bu lafların üzerine bayılıp kalacaktım orada bu adam bana çok pis büyü yapmış kesin bak.
.
.
.
.
560 Kelime
Selam! Ya ilham perim kaçtı bu bölüm bi geldi bi gitti neyse nasıl olmuş? kesmek zorunda kaldım daha yazıcaktım ama mecbur kaldım annemler içimden geçicekti az daha yazsaydım neyse Hala şehir dışındayım o yüzden bu kadar geç geliyor eve dönünce hem duyuru atar hemde daha erken yazarım neyse Umarım bölüm hoşunuza gitmiştiiir!
!!!!OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin En Güzel Tonu ~ Chuuya x Reader
FanficSelam Chuuya x Reader Kitabımla karşınızdayım Umarım hoşunuza gider bu arada YORUM YAPIN LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!! bu kitabı @chuuyayageberirim29 için yazıyorum onunda kalemi güzeldir takip ederseniz sevinirimm 07.01.2024 #1 anime 18.03.2024 #1 chuuya...