Gözlerim Chuuya'nın mavi gözleriyle buluştuğunda bir şekilde konuşmaya çalıştım
"Ajanstan biri"Önce bana düşünür gibi baktı ardından
"Eğer sadece ajanstansa çok sorun değil bir şekilde onlarla anlaşabiliriz"
Daha sonra çenemden tutup yüzümü havaya kaldırdı ve ona bakmamı ama tam olarak suratına bakmamı sağladı hiç olmadığı kadar ciddi görünüyordu.
"Eğer bununla ilgili başka bir sorun yoksa... "
Gözlerimi kaçırdım. Bu konu biraz farklıydı. Çok açmayı tercih ettiğim bir konu değildi geçişim. Aslında çok dramatik bir geçmişim yoktu ama şuan yaşananlar geçmişi unutmaya ve bir daha bahsini bile açmamaya itiyordu beni...
Chuuya beni her zaman büyüleyen tebessümü ve mavinin en güzel tonuna sahip gözleriyle bana baktı. Daha sonra dudağıma kısa bir öpücük bıraktı
"Kaeda bana her şeyi anlatabilirsin"
Bende ona gülümsedim.
"Özellikle sana değil şimdi yaşadığım şeyler hakkım da bazı şeyleri sevmeme sebep oldu ve bahsini açmaktan pek hoşlandığım söylenemez."
Gülümseyip yanağımı okşadı
"Ama ben senin hakkında her şeyi seviyorum yani bana anlatabilirsin"
Bu cevabı pek beklediğimi söylenemez haliyle bir tık şaşırmıştım. Daha sonra güldüm ama hayatımda ilk defa bu kadar içten gülmüş olabilirim. Gerçi onun dahil olduğu her şey benim böyle gülmeme sebep oluyordu.
"Teşekkür ederim Chuuya"
Buna karşılık durağıma yine küçücük bir öpücük bıraktı
"Gözlüklü yeşil gözlünün yanında olan kahve ve sarı saçlı kız mı?"
Kısa ve bir anlık şaşkınlığın ardından suratım düştü ve keyifsiz bir şekilde başımı salladım. Chuuya bana sarıldı bir süre öyle kaldık. Daha sonra beni kollarınmdan hala tutar haldeyken ayrıldı ve bana bakıp
"Karda kim o kız?"
Bir sure kararsızlıkla baktım ardından anlatmaya karar verdim
Geçmiş (Burası Chuuya'ya anlattığı kısım ama ayrı yazmak istedim)
Elena... Kimdi o benim için o Hayatından beni atabilmişti belki ama ben onu o kadar rahat atamıyordum. Hala etkiliyordu beni
Elena ile ben küçükken hatta çok çok küçükken tanışmıştık Ve o zamandan yollarımız ayrılana kadar birlikte yaşadık.
Elena'nın ailesi yetenekleri ile ünlü bir aileydi. Ve oldukça sözü de geçen bir aileydi. Benim ailem ise para için her şeyi yapabilirdi...
Elena yeteneğini oldukça gec ortaya çıkartmıştı ki o kadar geç ki ailesi yeteneğinin olmadığını düşünüp ailelerinin ismini kirletmemek için onu benim aileme vermişti hatta karşılığın da oldukça büyük bir meblağı para vermişti.
Ailem o parayı bize harcamadan sadece babam ve annem tek başlarına tüketmek istedi ve Elena bize verildikten yakalşık 1-2 gün sonra bizi bırakıp kaçtılar. O zamandan sonra Elena ile birlikte birbirimize bakarak büyüdük.
15 yaşında Elena yeteneğini keşfetti. Anne ve babasının karması bir yeteneğe sahipti Kristal ama iyileştirme ve saldırı yeteneklerine ayni anda sahip olan bir kristal hatta kendini geliştirse gözetleme bile yapabilirdi. Bunu 19 yaşına kadar saklayabildi ve 19 yaşındayken ailesi Elena'nın yeteneğini öğrendi ve onu benden zorla aldılar. Tek kalkmıştım. Her zaman yanımda olan Elena yoktu. Ve ilk zamanlar buna o kadar alışamamıştım ki çoğu zaman sinir ve stresden ağlıyordum. Oldukça sorunlu geçen 3 yılın ardından mafyaya katıldım zaten 3 yıldır pek temiz işler yapmamıştım kiralık savaşçı gibi bir şeydim. Bu yüzden mafyaya katılırken pek tereddüt etmedim. Ama burası harikaydı aile gibi hissettiriyordu. Ve Chuuya... O karşıma çıkınca hayatım o kadar güzelleşti ki... Tek sorun Elena ile karşı taraflarda ve yeri geldiğinde savaşması gereken 2 düşman olmamızdı ve ben bunu kabullenememiştim. Bu gerçek canımı yakıyordu. Bir zamanlar kardeşim gibi olan kızın yeri geldiğinde savaşmam gereken düşmanım olması...
...
Chuuya'ya bunları anlatırken beni oldukça ciddi bir şekilde dinlemiş ve bazı yerlere ekimi sıkıca tutmuştu. En sonunda çenemi tutup gözlerine bakmamı sağladı ve
"Hadi gidip ikna edelim, Ve seni iyileştirelim. Yoksa bu yara bana engel oluyor"
.
.
.
.
578 Kelime
Ayh ayh ayh uykudan ölüom ben yatıp zi bar maya gidiom sizde !!!! OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin En Güzel Tonu ~ Chuuya x Reader
FanfictionSelam Chuuya x Reader Kitabımla karşınızdayım Umarım hoşunuza gider bu arada YORUM YAPIN LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!! bu kitabı @chuuyayageberirim29 için yazıyorum onunda kalemi güzeldir takip ederseniz sevinirimm 07.01.2024 #1 anime 18.03.2024 #1 chuuya...