Merhaba.İlk hikayemle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Eğer beğenirseniz oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.İyi okumalar.
Üst-üste verdiğimiz konserlerin yorgunluğu ile uyandım.Zar zor yataktan kalktım ve gözlerim yarı açılmış vaziyette mutfağa ilerledim.Konser ve her gün yollarda olmak beni yormuştu.Ama tura 2 günlük bir ara vermiştik ve dün gece evimde rahat uyuyabilmiştim.Bu arada size kendimi tanıtıyım; Ben Louis Tomlinson.23 yaşındayım ve şu dünyaca ünlü boyband'in üyelerinden biriyim.Hayatım yollarda konserlerde ve çekimlerde geçiyor.Ama her şeye rağmen işimi seviyorum.Çünkü bu işi 4 kardeşimle birlikte yapıyorum.Onlar biolojik kardeşlerim değil.Onlar benim manevi kardeşlerim.
***
Sonunda kısa da olsa bir tatile çıkmıştım ve ben bunu tüm gün evimde oturup huzurlu bir şekilde televizyonumun önünde geçirmek istiyordum.Ama bir şeyi unutuyordum 4 tane salak grup arkadaşınız varsa, huzur kelimesi size çok uzak bir kelimedir.
Kahvaltımı ettikten sonra kahvemi elime alıp salona geçtim.Tam televizyonun önündeki koltuğa oturacakken yatak odamda olan telefonumun çaldığını duydum.Kahveyi masanın üstüne bırakıp telefonumu almaya gittim.Niall arıyordu.Bizim grubun sarışın aptalı;
-NABER LOU!
Ve her zaman bağırarak konuşur.
+İyiyim İrish, sen?
-İYİYİM.HADİ KAPIYA BAK!
Telefonu yüzüme kapattıktan sonra telefonumu siyah eşofmanımın cebine koydum ve kapıya ilerledim.Kapıyı açtığımda 4 çift göz bana bakıyordu.
+ Ah kahretsin.Yine mi siz?Sadece 2 gün sizsiz tatil yapacaktım.Çok mu?
-Aa çok ayıp Lou.
Dedi Liam kaşlarını çatarak.Niall lafa karışıp;
-Ayrıca gelmeden önce haber verdik.
+Kapıyı çaldıktan sonra mı Niall?!
-Burda çok mu dikilicez?
Dedi huysuz sesle Zayn.
+Kovsam da gitmeyeceksiniz dimi?
Dedim yalvaran bakışlarla.Ve dördü birden;
-TABİKİ HAYIR.
Ve sonunda teslim oldum ve içeri geçtiler.İçeri geçer geçmez Zayn her zamanki gibj;
-Ben uyumaya gidiyorum.
Dedi ve sırf onun için ayırdığım koridorun sonundaki odaya gitti.Bu çocuk uykuyla aşk yaşıyordu.
Hepimiz salona geçip oturduk.Geçen seferki şeyin tekrar yaşanmaması için çocuklarla bi anlaşma yapmayı doğru buldum.
+Çocuklar en son bende kaldığınız günü hatırlıyor musunuz?
Dememle Niall kahkalara boğuldu.Aldırmayıp sözüme devam ettim;
+Aynı şeyin tekrar yaşanmaması için bugün uslu uslu evde oturacağımıza söz vereceksiniz.
-Yapma Lou.
Diye homurdandı kıvırcık.
+Hemen söz verin yoksa gider Zayn'i uyandırır ve aynasını kırdığınızı söylerim.
Bunun işe yarayacağını biliyordum çünkü kimse Zayn'i sinirmeliyken görmek istemez.
-Tamam.Söz.Evde oturacağız.
Dedi Niall çünkü en çok korkan oydu.
+Güzel.Şimdi bir film seçin bende mısır patlatıp geliyim.Size geçen sefer ne olduğunu anlatayım.Çocuklar yine bana gelmişlerdi ve gece saat 2 de uyku tutmadığı için bara gidelim diye tutturmuşlardı.Onlar kazanmıştı ve dışarı çıkmıştık.Barda hepimiz içmiştik ve eve dönerken polis arabamızı durdurmuştu.Bize ceza kestikten sonra Niall memurlardan birine rüşvet teklif edince bizi nezarethaneye götürmüşlerdi.Neyse ki Londrada her kes bizi tanıyor.Memur bi daha olmaması için bizi tembihledikten sonra serbest bırakmıştı.
***
-Louuiisss!!!!
+Niall izin verir misin film izliyoruz.
-Ama benim mısırım bitti.
+Banane Niall?
-Lou, biliyorsun ki, ben birşeyler yemeden film izleyemiyorum.
+İyi Niall al benimkini ye.
Dedim ve kendi mısır kasemi Niall'a uzattım.Koridorun en sonundaki odanın kapısının sesi duyuldu.Zayn uyanmıştı.Evet, sabah buraya geldiklerinden beri uyuyordu.Erken bile uyandı.
Gözlerini avuşturarak salona girdi;
-Naber millet?
-Ooo bad boy, erken uyanmışsın?
Diyerek alay etti Niall.
-Senin bağırmalarından uyuyamadım Niall!
Niall cevap vermeden gözlerini devirdi.Filme konsantre olmuş Harry sinirlendi ve kafasını kaldırıp ayakta duran Zayn'e bakarak;
-Sesini kesecek misin?Film izlemeye çalışıyorum!
Zayn ellerini yukarı kaldırıp;
- Tamam Kıvırcık, kızma.
Dedi tatlı bir ses tonuyla.Ve geçip koltuğa oturup bizimle beraber filmi izledi.***
Zayn kendi odasında biz döndüğümüzde benim odamda uyuyorduk.Odam genişti.Ve çocuklar gelince uyumaları için yataklar almıştım.
Gece odada ışıkların açılmasıyla uyandım.Gözlerimi açmadan;
+Noluyor?
Dedim uykulu ses tonuyla.
-Uyku tutmuyor.
+Sesinden Zayn olduğunu anladım.Tüm gün uyuduğundan olmasın?
Hala gözlerimi açmadan konuşuyordum.Ve Harry'nin bağırmasıyla gözlerimi araladım;
-Noluyo burda?!!!
-Uyku tutmuyor Harry, hadi dışarı çıkalım.
+Söz verdiniz!
-Hayır ben vermedim.Hadi ama çıkalım.
Bu konuşmadan sonra Zayn hepimizin uykusunu kaçırmayı başarmıştı.Ve bizi dışarı çıkarmayı da.***
Memur;
-Size bir kez şans verdim beyler.Bu ikinci.Benimle şubeye geliyorsunuz.Bu gecenizi nezarethanede geçirmeli olacaksınız.Multimedya'da çocukların bardan eve dönerkenki resmi var.
İşte yine aynı polise yakalanmayı başarmıştık.Kendime not: Nezarethaneden çıktıktan sonra Zayn'i öldür.
Biraz kısa oldu sanırım ama ilk bölüm ondan.gdnsn Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once In A Lifetime(Louis Tomlinson)
Fanfictionİnsanın ailesinden biri ona kötülük yapar mı?Çoğumuza değil. Ama bu hikayede ona en büyük kötülük ailesi tarafından yapılıyor... Hikayenin kahramanları: Louis Tomlinson. Rebecca Johnson. Harry Styles. Liam Payne. Niall Horan. Zayn Malik.