İyi yazmaya çalıştım, ne kadar başardım bilmiyorum.Bir kaç gündür halsizim. Sorry xx
Multimedya'da Rebecca'nın kaldiğı otel odasının resmi var.Zayn:
-Bugün konser var ve yine yorulacağız.
dediğinde;
+Geçen sefer nasıl yorulduğunu gördük dostum. Ardından seni barda sarhoş buldum.
dedim ve göz kırptım.
-Bulmadın, buldunuz. Ama bizi bulana kadar baya romantiklik yaptınız.
dedi ve beni tekrarlayıp göz kırptı.
Harry:
-Zayn 1, Lou 0.
+Sen kimin tarafındasın Harold?
-Kim iyi laf sokarsa onun.
dedi ve her kes güldü. Rebecca'nın bize doğru geldiğini görüp;
+Geliyor. Kesin şu şakaları.Ciddi olmam lazım.
diye çocukları tembihledim.
Ardından Niall:
-Sen ve ciddi? Hahahahhahh bu komikti işte.
Ona ölümcül gülüşlerimden birini gönderdiğimde nihayet sustu.
-Merhaba çocuklar.
dedi Rebecca gülümseyerek.
Çocuklar hepsi gülümseyerek karşılık verdi ama ben soğuk davrandım.Belki bir kaç gün sonra benden nefret edecek , ama bu işi gerçekten hak ediyor.
-Alışverişe çıkmamız lazım.
dedi Rebacca bana bakarak.
Harry:
- Neden tekrar gidiyoruz? Daha yeni çıktık ve bir sürü yeni kıyafetimiz var.
-Siz değil Lou'nin ihtiyacı var.Sizin için çok şey almıştık ama Louis aldıklarımızın hepsini konserlerde kullandı.Yenilerinin alınması lazım.
+Gerek yok.Eskilerden giyebilirim.
dedi yüzüne bakmadan ve soğuk bir tavırla.
Buna bozulmuş olmalı.
-Tamam.Peki.Sadece yardım etmek istemiştim.
dedi ve bizden uzaklaştı.
+Ona bunu yapmak istemiyorum.Ama işini kaybetmemesi için bunu yapmalıyım. Bu saatten sonra onu başka yerde işe almazlar zaten.
çocuklar beni azarlamaya başlamadan konuşmuştum.
Liam kalkıp Rebecca'nın peşinden gitti. O her kesi sakinleştirmesini bilir. Bu yüzden o babacık.
Rebecca'nın anlatımı...
Louis gerçekten beni kırmıştı.Son zamanlar bana böyle davranıyordu ve nedenini bilmiyorum.
Kapının çalışını duydum.
-Gel..
Kapı açıldı ve Liam yanıma geldi.Yatakta oturuyordum.Başımı kaldırıp ona baktım.
-Oturabilir miyim , Rebby ?
-Tabi.Tabiki otur.
dedim ve yanıma oturdu.
-Konuşmak ister misin?
-Peki.Louis bana son zamanlar kötü davranıyor.Belki buna bu kadar alınmamalıyım. Sadece bir çalışanım sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once In A Lifetime(Louis Tomlinson)
Fanfictionİnsanın ailesinden biri ona kötülük yapar mı?Çoğumuza değil. Ama bu hikayede ona en büyük kötülük ailesi tarafından yapılıyor... Hikayenin kahramanları: Louis Tomlinson. Rebecca Johnson. Harry Styles. Liam Payne. Niall Horan. Zayn Malik.