Episode 4.

30 6 1
                                    

Yeni bölüm gecikti biliyorum.Sorry.İyi okumalar.

Konser her zamanki gibi çok eğlenceli geçmişti.Konserden sonra konser öncesi gittiğimiz otele gittik.Hepimiz odalarımıza çıktık.Zayn ve Harry dışında.Her zamanki gibi bara gittiler.




Otel odası sıkıcılaşmaya başlamıştı.Dinlenmek iyi gelir diye düşünmütüm ama çok sıkılmıştım.Sonunda Harry'yi aramaya karar verdim.

Çalıyor...Çalıyor...

Neden açmıyor bu? Derken açtı;

-Ooo Tommo!Naber?

+Of Hazza yine mi içtin?

-Tabiki kardeşim.Hadi sen de gel.

+Neredesiniz?

-Neredeyiz Zayn?

Telefonun diğer ucundan Zayn'in sesini duydum;

-Bilmem.Bar galiba.

Of bu da içmiş.Başlarını belaya sokmadan gidip bulmalıyım bunları.Telefonu kapatdıktan sonra nerede olabilirler diye düşünmeğe başladım.Ama burası Amerika her yerde bar var.

Otel odasından çıkdım ve aşağı inmek için asansöre yöneldim.Rebecca belki onların nerede olduğunu bilebilirdi.Cebimden telefonumu çıkardım ve Rebecca'yı aradım;

+Naber Rebb?

-İ-iyidir Louis.Senden?

Rebecca'nın anlatımı...

Şuan içimden çığlık atmak geliyordu.LOUİS TOMLİNSON BENİ ARADI!!!! Bildiğimiz Louis Tomlinson! Hani şu taş olan.Belki de bu kadar abartmamalıyım.Ama tanrı aşkına Louis ya aşık olduğum çocuk.

+Rebecca? Orda mısın?

-E-evet burdayım.

Şu kekeleme işini bırakmalıydım artık

+Yardımına ihtiyacım var Rebb.

-Tabi elimden geldiğince yardım ederim.

+Çocukları bulmamız lazım.Bir bara gittiler ama hangisi bilmiyorum.

-Tamam buluruz.Aşağıda buluşalım.

Telefonu kapattım ve hemen yataktan aynanın önüne fırladım.Çabucak üstümü değişip güzelce hazırlandım.Aşağı indiğimde Louis beni bekliyordu.

+Dani'ye sordum otelin iki sokak arkasındaki bara gitmişler.Bi yerlerde sızıp kendilerini rezil etmeden gidip bulalım onları.

***

Çok da uzun sürmeyen araba yolculuğundan sonra bir barın önünde durduk.Yolculuk boyu Louis konuşmuş ve ben de kekelemiştim.Yani her zaman Louis'le konuştuğumda yaptığım gibi.

Arabadan indikten sonra barın çok da uzun olmayan koridorundan geçip bara girdik.Etrafda içen ve dans eden bir sürü insan vardı.Görünüşünden pahalı bir yere benziyordu.Tabiki pahalı olacak milyoner popstar'lar ucuz bir bara mı gidecekdi?

Müziğin sesi çok yüksek olduğundan dediklerimiz duyulmuyordu.Louis kulağıma yaklaşıp;

+Bu kadar insanın içinde nasıl bulacağız onları, Rebb? Bir fikrin var mı?

-Birilerine soralım?

+Haklısın.

dedi ve benden bir kaç adım uzaklaşarak barmene yöneldi.Ben de onu takip ettim.Barmen'e onları sorduğumuzda;

Once In A Lifetime(Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin