Başlangıç

1.8K 111 110
                                    

Üniversite hayatının normal geçeceğini düşünüyordun. Her genç gibi bir arkadaş grubu oluşturup eğlenceli vakit geçireceğini sanmıştın. Ah, ne kadar da yanılmışsın!

Acemi, ürkek bir ceylan yavrusu gibiydin büyük bahçeye adımını atarken. Senin gibi sessiz yaşam sürmekten hoşlanan birisi için hiç de hoş olmayan bir şey olmuştu o gün.

Dikkatlerini çekmiştin.

Birisi korkak ve çekingen olmanı sevmişti, öteki tatlı suratını ve diğerleri de bambaşka şeylere yöneltmişti ilgilerini. Tabi, bundan senin haberin yoktu.

Günler, aylar geçti ve üniversitedeki ilk yılını başarıyla bitirdin. Etrafında tahmin ettiğinden daha çok arkadaşın vardı ve kendine göre olaysız, mükemmel bir yıl geçirmiştin.

O gün, arkadaşlarından birisinin yapacağı teklif üzerine hayatının en stres dolu anlarını yaşayacağını bile bilmiyordun. Tek derdin biraz daha eğlence ve belki kanına karışan bir miktar alkoldü. Çevreni üst sınıflarla genişletmek gibi bir niyetin yoktu fakat arkadaşın seni oraya davet etmeyi çok istiyordu.

Yüzündeki büyük gülümsemeyle karton bardağı dudaklarına götürdün ve birbirinden bağımsız konuşan arkadaşlarına dikkat kesildin.

"Bu arada!" ismi Nobara olan kız yüksek sesle konuştuğunda diğerleri de susmuştu. "Üst sınıflardan Gojo bir parti vermeyi planlıyormuş."

Bu fikirle pek ilgilenmemiştin. Açıkçası üst sınıflardan çekiniyordun ve elinden geldiğince onlara karışmamaya çalışıyordun ne var ki arkadaşların fazla heyecanlıydı. Gojo ve onun grubu oldukça popülerdi ve bu partiye gitmek demek senin itibarının da artması demekti.

"Oraya gitmemiz lazım!" İtadori heyecanla haykırdığında olaya daha az ılımlı bakan Megumi sakince sözü devraldı.

"Davet edilmeden gitmemiz çok yersiz olur." ona katıldığını belirten homurtular çıkardığında Nobara haince sırıttı.

"Maki-san hepimizin gelebileceğini söyledi."

İtadori'nin dudaklarına muzip bir sırıtma yayıldı ve kız arkadaşının omuzlarına sarıldı. "Sen zaten ayrıcalıksındır Kugisaki!" diyerek genç kızı utandırmaya çalıştı.

"Aramızda bir şey yok!" Nobara neredeyse çığlık attığında Megumi de dahil olmak üzere hepiniz kıkırdadınız. Güzel kızın, üst sınıfındaki Maki Zenin'den hoşlandığını elbette ki biliyordunuz.

"Kızı rahat bırakın." mırıldandın ve arkadaşını kolundan tutup kendine doğru çektin. Parti konusunun dağıldığını düşünmüştün fakat pembe saçlı oğlan bu konuyu unutmamıştı.

"Evet evet, parti diyorduk." yeniden tüm ilgi bu konuya toplanmıştı. "Ne zaman olacağını söylemedin."

"Muhtemelen bir hafta sonra." Nobara mırıldandı. "Sınavlarımız bitti ve hepimiz müsaitiz, değil mi?" bunu sorarken özellikle sana bakması seni tedirgin etmişti. Gergince sırıttın ve omuz silktin.

"Net konuşmak istemiyorum." söylendin. "Belki ailemi ziyarete giderim diyordum."

Çok heyecanlı olan İtadori'nin omuzları düştü ve alt dudağı sarktı. "Birimiz gitmezse ne anlamı var?" muhteşem bir hayal kırıklığıyla konuştu. "Sensiz çok eksik hissedeceğiz Y/N."

Dudaklarını birbirine bastırdın. Zayıf noktandan vuruyordu ve bunu biliyordu. Arkadaşlarını, özellikle İtadori'yi, üzgün görmeye dayanamıyordun. Bıkkınca iç çektin.

"Pekala, gidelim öyleyse."


arkadaslae simdi ben harem kurgusu yazcam ilk dega asiri mutluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arkadaslae simdi ben harem kurgusu yazcam ilk dega asiri mutluyum

gojo, geto, toji kesin olacak zaten. nanami ve sukuna da ister misiniz onu size danismak istedim

kapak cok orijinal olmus dimi

AttentionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin