On Beş

890 83 89
                                    

NOT: onceki bolumde tam aciklayamamis olabilirim ama Toji'nin okuyucuyu almak icin kullandigi araba Suguru'nun arabasiydi bunu belirtmem lazimdi

NOT: onceki bolumde tam aciklayamamis olabilirim ama Toji'nin okuyucuyu almak icin kullandigi araba Suguru'nun arabasiydi bunu belirtmem lazimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sinir: 65 oy 100+ yorum ayo hoes!!

Geto, arabasının neden pahalı bir otelin önünde park halinde durduğunu anlamaya çalışıyordu.

İki gün önce arkadaşı Toji, işi olduğunu ve arabasına ihtiyacı olduğunu söylediğinde Geto sorgulamadan anahtarlarını vermişti fakat iki gün olmasına rağmen ne arabasından ne de Toji'den haber alabilmişti. Neyse ki günümüze kadar gelişen teknoloji sayesinde arabasının konumunu tespit edebilmiş ve gösterişli otel binasının önüne gelebilmişti. Geto, dışarıda beklemenin anlamsız olduğuna kanaat getirdi ve giriş kapısından geçmeden önce kolundaki saati kontrol etti.
Gösterişli yapının içine girer girmez güler yüzlü çalışan, içeriye giren adama baktı ve kibarca selamladı. Geto biraz şüpheyle kadına yaklaştı ve kolunu masaya yasladı.

"Dün gece burada Toji Fushiguro adlı bir müşterinin kalıp kalmadığını öğrenmek istiyorum." Çalışan kadın dudaklarını üzgünce kıvırıp başını iki yana salladı.

"Ne yazık ki size-"

Geto, derin bir nefes verdi ve bedeninin tamamını masaya yaslayarak kadınla göz göze geldi. Siyah göz bebekleri, kadının üzerinde dikkatle gezindi ve yakasındaki karta takıldı. Geto, dudaklarına samimi bir gülümseme yerleştirerek dilini şaklattı.

"Bak Samantha, bu bilgi benim için gerçekten çok önemli. Senden oda numarası istemiyorum yalnızca burada kaldığını onaylamanı ve yanında birisinin olup olmadığını söylemeni istiyorum." Kadın gergince gözlerini etrafta ve yüzünü aydınlatan bilgisayarında gezdirdikten sonra yutkundu.

"Buradaydı, yanında bir hanımefendiyle beraber." Geto tahmininin doğru çıkmasının verdiği hisle başta sırıtsa da aslında sorununun büyük olduğunu fark etmesi zaman almadı. Kadına minnettar bir gülümseme sundu ve hızlı adımlarla otel binasından çıktı. Bu yeni bilgiyi arkadaşlarıyla, aynı zamanda rakipleri, paylaşarak Toji'nin etkisiz hale getirilmesini sağlayabilirdi ya da diğerlerine haber vermeyip Toji'yi kendi başına halledip avantajı elinde bulundurabilirdi.

Geto, bundan sonraki hamlesini düşünerek kalçasını arabasına yasladı ve bir taksi çağırmadan önce son kez otel binasına baktı. Zihninde sana ait bir görüntü canlandığında sırıtmadan duramamıştı. O masum suratınla, baştan çıkaran bedeninle beş arkadaşın tam ortasına düşmüş, onları birbirine neredeyse düşman etmiştin. Aralarındaki en ağırbaşlı kişiyi bile ağzından çıkacak her bir kelimeye köle edecek hale getirmeyi başarmıştın ve işin en güzel tarafı, bundan gerçekten hiç haberinin olmamasıydı.

"Bu kadın," Geto gülümsemesinin ardından mırıldandı. "Ya bizi birbirimize düşman edecek ya da hepimizi mahvedecek."

——

AttentionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin