NSFW!! threesome 😘🤟🏾
sinir: 65 oy 100+ yorum
"Bir yere gitme Nanamin, beni dinle." Dedi Geto ceketini omzuna atıp kapıya yönelen arkadaşına ithafen. "Toji hakkında seni uyardığım için beni pişman etme."
Öfkeli sarışın, hışımla arkasını döndü ve ceketini umursamadan Geto'nun suratına doğru fırlattı. Geto geniş bir sırıtmayla ceketi havada yakaladığında Nanami pes ederek tekli koltuğa çöktü ve yorgunca gözlerini ovuşturdu. Bir saat öncesine kadar gayet sakin bir ruh halinde olan genç adam, Geto'nun tıpkı felaket tellalı gibi odasına dalmasıyla oldukça moral bozucu bir ruh haliyle karşılaşmıştı.
"Önemli değil Nanami, birbirimize yardım edeceğiz." Geto aniden ciddileşerek ayağa kalktı ve bacaklarının üzerindeki ceketin yere düşmesine sebep oldu. Sarışın erkek, çatılı kaşlarla kendisine yaklaşan arkadaşına bakarak iç çekti.
"Öyle bir şey olmayacak Suguru, Toji kadar sen de benim rakibimsin ve ne kadar yakın olursak olalım Y/N'yi seninle ya da diğerleriyle paylaşmaya niyetim yok." Sıkıntıyla inledi. "En başta bu işe neden bulaştığımı bile bilmiyorum."
Geto, arkadaşının tamamen haklı öfkesini anlayarak onun yanına oturdu. "Çünkü Y/N, masum yüzlü bir şeytan ve kendi haberi bile olmadan bizi kendisine bağladı Kento." Ciddileşen arkadaşına baktı sarışın genç, kaşlarını çattı. "Neyse, Y/N şu an buraya geliyor ve senden tek isteğim ayak uydurman. Emin ol, yapacağım şeyden pek de mutlu değilim fakat puanlarımızı bir şekilde yükseltmemiz lazım, değil mi? Bu şansı gerçekten Satoru veya Toji'ye kaptırmak istiyor musun?"
Nanami birkaç saniye çatılı kaşlarla arkadaşının suratına baktı ve sonunda gözleri büyük bir aydınlanmayla açıldı. "Siktir, yani sen diyorsun ki-"
Geto genişçe sırıttı ve arkadaşının sırtını sıvazladı. "Evet dostum, yeniliklere açık olmak her zaman iyidir. Haksız mıyım?"
Nanami, gergince çenesini sıvazladı ve Geto'nun ciddiyetle sunduğu fikri kafasında bir yerlere oturtmaya çalıştı. Hoşlandığı kadını yakın arkadaşıyla birlikte becermek istiyor muydu? Hayır, deli gibi kıskanıyordu. Peki ya bu şansı başkasına kaptırmak ister miydi? Asla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attention
FanficSıradan bir üniversite hayatı yaşayacağına inanıyordun. Katılacağın bir partinin, seni hayatının en önemli erkekleriyle tanıştırabileceğini hiç düşünememiştin. - Y/N esaslı hayran kurgu - Harem kurgu - Cinsellik içerir - Çoklu ilişki !! Jjk kurgula...