Bazen kimsesiz kalmış gibi hissedersiniz bunu sürekli hissettiğinizi düşünün ben tam olarak 17 yıldır bunu yaşıyorum ben melody whitel harmonta krallığının varislerindenim ama kraliçe benim bir zavallı olduğumu söylemekten geri durmuyor. Size açıklayayım ben ve kardeşlerim dünyaya geldiğimizde tuhaf şeyler meydana gelmiş. Seller,heyelanlar,çığlar...
Biz 4 yaşındayken diğer kardeşlerimin güçlerinin olduğunu öğrendik ve bu benim hayatımın mahvolmaya başladığı gündü. Kardeşlerimin yaptığı her kötü şeyin cezasını annem bana kesiyordu. Kız kardeşlerimin güçlerinden bahsedeyim rina kızıl saçlı kardeşim benden en çok nefret eden o güçlü cesur ve atletikdir ateş kontrolü ve ışınlanma gücü var. Lilith hava kontrolü ve görünmez olma Mia bana en iyi davranır o pembe güçleriyle zihin kontrolü ve biçim değiştirme gücü var ve bense sıradanım...Bugün çiçek festivali var kızlar hazırlanmakla meşgul ben hiçbir aktiviteye katılamam annem izin vermez...kardeşlerimi hazırlandı ben de gizliden siyah uzun pelerin giydim ormanda kitap okumak bana iyi gelir ve kimse benim prenses olduğumu bilmediği için pek de sorun yok yani kızlar önden muhafızlarla gittikten sonra bende sarayın arka bahçe kapısından çıktım ormana doğru giderken ani bir ses duydum ...