Neoni~Phonex
Sesin sahibini tanımıyordum ama ürkütücü geliyordu.Nerde olduğum hakkında bir bilgimde olmadığı için daha fazla korkuyordum.
"sen kimsin ve niye beni zincirledin?!"diye sordum.
"Burası senin zihin boşluğun ben senin şeytani tarafınım, Öfken hiç olmadığı kadar fazlalaştığı için benimle iletişim kurabiliyorsun."dedi.
Anlamıyordum,evet biraz kendimi kaybetmiştim ama şeytani tarafımla karşılaşmayı beklemiyordum.
"Eğer benim şeytani tarafımsan ben olman gerekirdi.neden bir erkek gibi sesin var."dedim
Yüzünü göremiyordum karanlıktan."Bu saçma bir teori prenses, Şeytani tarafının sen olmaması gerekir eğer sana benzeseydim sen şeytan olurdun.Ama çok istiyorsan oda olabilir."dedi tuhaf bir aksanı vardı.çok fazla dil biliyordum ama bu aksanla konuşanını hiç görmemiştim.
"Peki iyi tarafım nerde?"diye sordum.
"Neden zincirli olduğunun cevabı bu"dedi.
"Ne demek istiyorsun?! Şifreli konuşma benden tam olarak ne istediğini hemen söyle "dedim.
Yüksek bir kahkaha attı.
"Sana az önce ne dediğimi dinlemedin herhalde iyi taraf sensin!O yüzden senin iyi tarafın kalbinde zihninde değil ama yakında oda orda olmayacak!"dedi.
Artık gerçekten herşey ağır geliyordu.Ne yapmak istiyordu.
"P-peki ne anlaşması yapmak istiyorsun?"diye sordum.
"Çok basit beni kalbine al ve iyi tarafı yok etmeni"dedi.
"Böyle bir şey yapacağımı nerden çıkardın?"diye sordum"Başka bir seçeneğin mi var?!"diye tısladı.
"Asla seni kalbime almayacağım"dedim
"Peki neden?Ne için?seni asla sevmeyen annen mi seni terketmiş olan baban mı sadece bir anlaşma için burda olan cyrus mu kız kardeşlerini saymıyorum bile"dedi.
"C-cyrus anlaşma için mi bana beni sevdiğini söyledi?"dedim ama bir yandan kaldiramadığım için ağlıyordum.
"Aa evet tüm krallıklar Harmonta krallığının bir prensesi daha olduğunu cyrus sayesinde öğrendi.hatta anlaşmayı cyrus ayarladı.Krallıklar seni yok etme planlarına başladığında cyrus seni nasıl ayartacağını planlıyordu."dedi.
Kalbim param parça olmuştu.
"Eğer seni kalbime alırsam her şeyi yok edersin buna izin veremem.Beni tanımayan insanlar benim yüzümden zarar görmemeli b-buna izin veremem "sesim sonlara doğru kısık çıkıyordu.
Sonra bir ses daha geldi.
"Sınavı başarıyla geçtin Muhafız!"
Yaşlı bir adamın sesi yankılandı kulaklarımda
"N-ne?!"dedim korkuyordum zihnimde değil miydim yani
Bir anda her yer aydınlandı baloda olan tüm varisler burdaydı.Cyrus, kardeşlerim Annem ve babam da
Etrafta sarı ve yeşil tonları hakimdi.
Tam ortada ben vardım.etrafimda tavan ve yer arasında tam tamına 15 tane sütun vardı.
Ama sütunların hepsi farklı renkliydi ama içlerinde yeşil olmadığını farkettim zemin yuvarlak ve yeşildi.
Mükemmel bir uyum vardı tavan siyah ve beyaz şekildeydi.Buranın neredi olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
"N-neler oluyor?"dedim sesim çıkmıyordu.