Sokaktan gelen sesle ikimizde kalktık bir aptal kardeşlerime saldırmaya kalkmış onlar şuan onu pataklıyorlardı.pataklama bitince beni gördüler normalde görseler tanımazlıktan gelirlerdi ama yanımda Cyrus'u görünce afalladılar
...
Şuan saraya döndük tabi onlar döndükten 15 dk sonra döndüm ben muhafizlardan biri annemin beni çağırdığını söyledi, başımı sallayıp teşekkür ettim.tqht odasına girdiğimde kızlarda oradaydı."Senin prens Cyrus'la ne işin var!?"dedi annem."atış talimi yaparken beni korkuttu, korktuğumu görünce de telafi etmek istedi okadar"dedim.Annemin gözleri resmen alev almış gibiydi"bir hafta dışarı çıkmayacaksın!"şok olmuştum benim bir suçum olmamasına rağmen suçlu olmuştum her zamanki gibi...kafa mı kızların oraya çevirdiğimde Rina Lilith oh olsun der gibi gülüyorlardı.miada zorda olsa onlarla gülüyordu.Yavaşça odadan çıktım kendi odama doğru yürüyordum...
Mia'dan
Melodynin suçu yoktu o hiç Cyrus ile tanışmamıştı.annem bir andan üçümüze döndü."2 gün sonra kraliyetler arası balo var.güzel hazırlanın"dedi annem bir anda aklıma bir fikir geldi melody hiçbir baloya katılmamıştı belki annem bu sefer izin verirdi çünkü Cyrus öğrendiyse çoğu krallık öğrenmiş olmalıydı.kızlar çıkmaya yeltenince "siz gidin benim annemle konuşmam gereken bir konu var"dedim."anne melodynin bir suçu yok onu üzme hem Cyrus tüm krallıklara senin bir kızının daha olduğunu söylemiştir bile bırak melody de baloya gelsin ha nedersin?" Dedim. Annem bana tuhaf bakıyordu sanki ona birini öldürdüğümü söylemişim gibi "haklısın ama sadece orda bulunacak okadar hiçbir şeye el sürmeyecek!"dedi okdara mutluydum ki melodyyi düşünemiyorum bile...
Melody den
Ve yine ceza harika o prens yüzünden yine hapsedildim bir anda kapım çalınmaya başladı yavaşça açtım"sana çok güzel bir haberim var!"diye bağırdı mia "ne oldu ölüm fermanım mı hazırlandı?!"dedim alayla Mia kızar gibi "annemi ikna ettim sende baloya katılacaksın" dedi yüzümdeki o gülümsemeyi görmeliydiniz...