Bebe Rexha~I'm a messHayatımda bazı anlar yaşarsınız.Her şey bir anda mükemmelleşir sevdiğiniz sizi sevdiğini öğrenirsiniz sonra çok berbat bir olay olur.Bildiniz mi?
İşte şuan bunu yaşıyorum...
Annemin ne kadar anne demek istemesemde bana yaşattıklarını,attığı dayakları,hakaretlerinin sebebini hep merak ederdim.
Beni neden sevmediğini sadece güçlerimin olmamasından kaynaklanmadığını her zaman hissetmiştim.
Ama sebebi bir türlü bulamamıştım.
Kafamda bu sorular dönerken sırtımı sıvaslayan Cyrus'un sesiyle bu düşüncelerden sıyrıldım.
"İyi misin?Nefes alış verişlerin hızlandı.sakin ol lütfen bir şey olacak şimdi"dedi.
"Senin güçlerinin olduğunu ben hariç herkes biliyor muydu?"dedim sessizce
Hem katil hem annem bana döndü annemin etrafındaki sarı ışık ve duman zayıflamıştı.Suçluluk gördüm gözlerinde
"Cyrus melodiyi götür burdan"dedi annem.
"Hayır onu almam gerek o senin yanında daha fazla kalamaz!"dedi katil
"Sana onu vermem!Yıllar sonra dönüp onu alamazsın!"dedi annem.hayatımda ilk defa onu ağlarken görüyordum o güçlü, sert, otoriter kadının yaralarının acısı vardı o göz yaşlarında
"Cyrus bir daha demeyeceğim çıkar onu burdan!"diye bağırdı annem.
Cyrus beni çekiştirirken kendimi ondan uzaklaştırdım.
"Anlamıyorum,beni neden istiyorsun?en güçlü ben değilim olamam eğer olsaydım...Annem beni severdi."dedim.
Artık dayanamıyordum.gözlerimin dolduğunu ağlamaya başladığımda fark ettim.
Annem dondu kaldı.o sarı ışık ve dumanlar yok oldu.Sadece bakıyordu.
Özür diler gibi..."Annenin senden uzak durmasının nedeni gerçekten güçlerinin olmaması mı sanıyorsun?"dedi katil o da bir şeyden korkuyor gibiydi.
"Beklide uzun zaman önce kaybettiği birini hatırlatıyorsundur ona"dedi katil
Babamdan bahsediyordu...Bizi biz daha bebekken hiç bir sebep yokken bırakıp gitmişti... beklide sebep vardı ama annem bize anlatmadı.
Onun ne fotoğrafı vardı sarayda ya da eşyası sanki annem onu komple silmişti.
Katil bana yavaşça yaklaşmaya başlayınca cyrus önüme geçti kızlar sadece duruyorlardı.onlar...Ağlıyorlardı.
"Çekil önümden çocuk o burda duramaz,o bir tehlike "dedi katil
Bir anda her şey oturmuştu.kaybettiği biri derken gerçekten BABAMI kast etmişti.
"Onu nerden tanıyorsun?"dedim istemsizce ağlamam şiddetlenmişti en son annemin benim sırtıma kırbaç vurduğunda bu kadar ağlamıştım...
Cyrus'u yavaşça kenara çekti.cyrus'a baktığımda afallamıştı.
Katil yüzündeki maskeyi çıkardı.
Tuhaf şekilde çok benziyorduk.Hayır lütfen düşündüğüm şey olmasın nolur...
"Biliyor muydunuz?! SÖYLESENİZE BİLİYOR MUYDUNUZ?!"diye bağırdım.
Katil bana daha da yaklaştı kıpırdamıyordum.Beni öldürmesini diledim bir an tüm acıları unutabilecek gibi...