Pov: Felix
Obudziłem się wtulony w hyunjina. Tak bardzo go kocham.. wyszedłem z łóżka i poszedłem do łazienki. Myłem zęby aż usłyszałem że ktoś wchodzi do łazienki. Z początku się wystraszyłem ale gdy zauważyłem że to hyunjin uspokoiłem się.
-hej słodziaku
-hej hyun
-jak się spało?
-z tobą zawsze dobrze- gdy to powiedziałem hyun się uśmiechnął i podszedł do mnie. Zaczął mnie całować. Całowaliśmy się do puki ktoś nie wszedł do łazienki.
-felix jesteś t- gdy zobaczyliśmy seungmina odrazu się od siebie odsunęliśmy.
-oh.. okej nie ważne...
-kurwa hyun przecież oni zaraz się dowiedzą że jesteśmy razem. Bangchan widział nas na przerwie a teraz seungmin.
-fakt..
-lepiej chodźmy na dół.
-okej.Zeszliśmy na dół i próbowaliśmy się zachowywać jak gdyby nigdy nic. Ja rozmawiałem z hanem a hyunjin z changbinem. Potem mieliśmy nagrywki więc usiadłem obok hyunjina. Podczas nagrywek hyunjin cały czas łapał mnie za udo lub obejmował. Byłem pewien że fani zaczną coś podejrzewać ale już trudno... Po nagrywkach jak zawsze siedzieliśmy w salonie i rozmawialiśmy.
-słodki jesteś..
-hyun przestań bo ktoś usłyszy.
-mówię jak jest.- gdy to powiedział zarumieniłem się. Siedzieliśmy jeszcze z godzinkę w salonie po czym udaliśmy się do pokoi. Gdy byłem już w pokoju siedziałem na łóżku do puki nie usłyszałem pukania do drzwi. Byłem pewien że to hyunjin więc odrazu otworzyłem.
-o.. seungmin..- mówiłem lekko zestresowany bo widział dzisiaj mnie z hyunjinem jak się całowaliśmy.
-moge wejść?
-tak..- powiedziałem po czym obydwoje usiedliśmy na łóżku
-felix... Czy ty i hyunjin?...
-....
-felix możesz mi ufać naprawdę.
-my... Jesteśmy razem..
-gratulacje Felix!
-błagam nie mów nikomu, boje się jak inni zareagują.
-rozumiem. W sumie bangchan mógłby być zły.
-no właśnie.. chociaż on chyba podejrzewa że jesteśmy razem.
-mhm.
-chce mu powiedzieć ale się boje..
-spokojnie Felix powiesz mu jak będziesz gotowy.
-dziękuje..
-nie ma za co Felix- powiedział po czym mnie przytulił. Chwilę jeszcze pogadaliśmy po czym seungmin wyszedł z mojego pokoju.Pov: hyunjin
Właśnie szedłem w stronę pokoju lixiego.
Zauważyłem seungmina wychodzącego z pokoju lixiego. Trochę mnie to zdziwiło, ale no nic. Zapukałem do pokoju lixiego a on po chwili mi otworzył.-hej misiu
-hej.
-co seungmin od ciebie chciał?
-ja... Powiedziałem mu że jesteśmy razem, ale spokojnie nikomu nie powie.
-to dobrze bo bangchan tak by się wściekł że to hit.
-haha no prawda.Rozmawialiśmy tak jeszcze z 20 minut.
-hyun możemy się położyć? jestem śpiący.
-jasne- powiedziałem po czym położyliśmy się obok siebie i po chwili zasnęliśmy.___________________________________________
Hejkaaa wrzucam kolejny rozdział, sorki że taki krótki ale następny będzie mocny😉😉.
~421 słów
CZYTASZ
hyunlix
Romancedwójka k-idoli zaprzyjaźnia się ze sobą, ich przyjaźń jest silna chociaż nie raz dochodzi do kłótni, ale czy zajdzie pomiędzy nimi coś jeszcze?.....