KORKAK AŞIK

2.7K 157 11
                                    



Sabah uyandığımda yatağın diğer tarafı boştu. açıkçası ne olmasını bekliyordum ki, yataktan kalkarak üstümü değiştirirken sabah rutinlerimi hallederken düşünüyordum.

2 ay olmuştu biran ile evleneli. ama bu evlilik her ikimiz içinde kendi hayatlarımızdan bağımsız olması gerekiyordu fakat tekinsiz duygular her şeyi mahvetmişti.

odadan çıkarak aşağı indim. avluya baktığımda kimse yoktu. derin bir nefes alarak mutfağa girdim. mutfakta meryem teyze vardı.

"günaydın küçük bey "dediğinde gülümseyerek "günaydın herkes nerde "dediğimde "mustafa ağa onlar şirkette gittiler "dediğimde başımı salladım. "gel sana kahvaltı hazırladım "dediğinde gülümseyerek masaya oturarak kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım.

bilgisayarımın başına geçtiğimde hikayemin devamını yazmaya devam ederken iki kavuşamayan aşığın hikayesi kalbime dokunuyordu.

ne kadar benim parmaklarım bunları yazarken canım acıyordu. duygulara önem veren bir insandım.

onlar eşsizdir. bir insanı duyguları oluştururdu.  ben bunu fark ettiğimde enkazdan bir farkım yoktu.

bu yüzden etrafımda teller ile örülü duvarlar var. kimsenin onlar aşamasına izin veremezdim.

her insan kendi felaketinin sorumlusudur dermiş bir yazar.

ben hikayemi yazmaya devam ederken kapıyı açan meryem teyze baktığımda elinde bir kağıt çanta vardı.

"evren oğlum mustafa ağanın yemeğini sen götürür müsün resul hastalanmış çocuk çağız evinde "dediğinde başımı sallayarak "tamam ben götürürüm "dediğimde gülümseyerek çantayı masanın üstüne koyarak "sağ ol paşam "dedi odadan çıktığında üstümü değiştirerek çantayı alarak konaktan çıktığımda babamı ne kadar özlediğimi fark ediyordum.

mustafa ağa bana bir baba gibi davranıyordu Allah ondan razı olsun ama babamın yerini kimse alamazdı.

ne kadar geç kalmış olsa da en kısa zamanda onu görmeye gitmeliyim. bir taksiye binip beş dakika sonra şirkette geldiğimde taksiden inerek şirketten içeri girdiğimde resepsiyona gittiğimde "buyrun "diye bana bakan görevli kadına "mustafa beyin yanına gelmiştim "dediğimde "siz kimsiniz "dediğinde "ben biranın eşiyim evren "dediğimde kadın birden ayağa kalkarak saygı ile hoş geldiniz evren bey biran bey 3. katta hemen sağ da "dediğinde başımı sallayarak asansöre binip beklemeye başladım.

3. katta geldiğimde etrafta insanlar vardı ben etrafa bakarken "evren "diye adımı söyleyen tanıdık sese birana baktığımda bana burada ne işin var bakışı atıyordu.

"mustafa ağanın yemeğini getirdim resül hastaymış "dediğimde gözlerime bakarak başını salladı. 

"gel odama geçelim "dedi "babam şuan bir toplantıda "dediğinde başımı sallayarak onun ile birlikte odasına girdiğimizde sade ve şık bir odası vardı.

masasına geçip oturduğunda bende etrafı inceliyordum. elimdeki poşeti masanın üstüne bıraktığımda gözlerini üstümde hissediyordum. bakışlarımı ona çevirdiğimde ayağa kalkarak bana doğru yaklaştı.

"konuştuklarımız düşündün mü "dediğinde ona baktım. "cevabımı verdiğimi hatırlıyorum "dediğimde bana yaklaştı.

"korkuyorsun "dediğinde gözlerine bakıyordum. amber hareleri insanı içine çekiyordu.

"korkmuyorum kendimi koruyorum "dediğimde biraz daha yaklaştığında yerimden kıpırdamıyordum.

"aşk sevgi korunacak bir duygu değil ki içine öyle bir siner ki sen ne yaparsan yap elbet seni bulur "dediğinde gözlerimi kapattım.

"bana bunu neden yapıyorsun "dediğimde hislerimden kaçmaya çalıştıkça beni içine çekiyordu bu adam,düşünmemeye çalışıyorum ama biran buna izin vermiyordu.

"evren "diye fısıldadığında ellerini belimde hissettiğimde gözlerimi açtım.

"yapma "dediğimde yüzüme yaklaştı. nefesim kesildi. kalbim atmayı bıraktı. ne olur yapma biran lütfen.

"seni öpmek istiyorum "dediğinde dudaklarımızın arasındaki mesafe çok azdı kalbimin atışını duyamıyordum.

"biran "dediğimde sesim çok çaresiz geliyordu. kollarına tutunduğum ellerim titriyordu.

"nefesim olmanı,seni yaşamak istiyorum bana bir nefes ver evren benim nefesim tükeniyor "dediğinde dudakları dudaklarıma değdiğinde gözlerim kapandı yüreğim yeniden atmaya başladı. içimde duyguların zincirleri kırılmaya başladı.


****************************************************************

OFFFF BUNLARA NELER OLUYOR VAY ANNEY YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN GENÇLİK HAYDİ BAKALIM.


BERDEL - BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin