Kalbin aldığı yaralar ruhlarda iz bırakırmış bunu anladığımda daha on sekiz yaşında bile değildim.
kalbim o gün o kadar çok acıyordu ki sanki göğüsümde görünmez bir bıçak vardı ve her saniye o bıçak kalbime batıyordu.
çünkü onunla geçirdiğim zaman bana hissettirdiği duygular ile birlikte beni terk etmişti.
kurvas.
ilk aşkım. ilk sevgilim bana dünyanın en güzel duygusunu da en boktan en acı duygusunu da yaşatan kişiydi.
sadece bir sabah uyandım ve kendimi ruhumu söküp atılmış gibi hissettim.
kalbim ,beynim işlevini yitirmişti. bir mektup ile beni terk etmişti. neden niye diye söz hakkı vermeden sadece şu vardı:
çok üzgünüm sevgilim ama gitmem gerekiyor emin ol bu gidişim seni yaraladığı kadar beni daha çok yaralıyor.
sen benim tek ve son aşkımsın ve hep öyle de kalacaksın özür dilerim .
dünyaları sözlerine ve gözlerine sığdıran adam beni dünyamsız bırakmıştı.
ben artık eskisi gibi gökyüzüne bakıp hayal kuramıyorum. ben artık hayal kuramıyorum.
sadece bakıyorum ve ruhumu arıyorum. çaldığın ruhumu arıyorum kurvas.
derin bir nefes verip sigaramdan bir yudum alırken üst kattaki terasta oturmuş yıldızlı gökyüzünü izliyordum.
"bak yıldız kayıyor "dediğinde heyecanlı bir şekilde kayan meteora bakıp güldüm.
"o yıldız ki göktaşı kurvas sakın bunu bilmediğini söyleme "dediğimde tebessüm ederek gökyüzüne bakıyordu.
"biliyorum ama ben yıldız olarak inanmak istiyorum "dediğinde gülümsedim.
"yani kendini kandırıyorsun "dediğimde bana baktı. gözlerinde galaksinin hayallerini taşıyordu sanki. çünkü bir sürü parıltı vardı orada.
"bazen kendimizi kandırmak ruhlarımıza iyi gelir ve ben kendimi kandırmak istiyorum "dediğinde gülümsedim.
peki ben kendimi nasıl kandırabilirdim. ah ben kendimi kandırmazdım ki o ne kadar hayallerine sadık biri ise ben o kadar gerçekçi biriydim.
bizi de zaten bir araya getiren bu iki çatışmaydı. o hayallere ben de onun o güzel hayallerine kanmak istedim.
ama bana hayal kurmanın diğer acı tarafını da göstermişti. ben hayal kurmak istemiyorum .
çünkü benim hayallerim de acılar var. gözzyaşları, hüzün dolu, yüreği umutsuzluklar dolu.
sigaramı söndürerek aşağı indim. odaya girdiğimde biran yatakta yatıyordu. fakat gözleri açıktı bende yatağa girdim. sırt üstü uzanarak tavana baktım onu gibi.
yan yana ama yana yana.
"neden uyumadın "dediğimde konuşmadı. ben de fazla kurcalamak istemedim.
bir kaç dakika öylece beklerken "sende nefret etmiyorum "dediğinde bu itirafı hazırlıksızdı.
şaşırdım desem yalan olmazdı.
"neden "dediğimde yandan bir bakış atarak durdu.
"bilmiyorum ama senden nefret edeceğimi o kadar emindim ki ama senden nefret etmiyorum bunu bende bilmiyorum"dediğinde ona baktım.
"anladım "dedim yüzünü bana çevirdiğinde sadece baktı sonra da gözlerini kapatarak arkasını dönerek yattığında bende arkamı döndüm.
gözlerimi kapattım ve gece lambasını söndürdüm.
"hayır yapma "gözlerimi araladığımda yan tarafta gözleri kapalı çarşafları sıkan biranın sesini duyunca doğruldum.
yine kabus görüyordu. yattığım yerden doğrularak ona yaklaştığımda "yapma "diyordu. kendi o kadar sıkıyordu ki boynundaki bütün damarlar ortaya çıkmıştı.
bir yerde okumuştum. eğer onu sakinleştirerek uyandırabilirsem önce ki sefer ki birden atak geçirmezdi.
bu yüzden ona yaklaşarak "biran "dedim alnına düşen saçlarını geriye doğru yatırarak "biran sakin ol geçti biran "dedim omuzlarını dokunarak yavaşça okşadığımda onu rahatlatmaya çalışıyordum.
"biran geçti "kendini sıkan bedeni yavaş yavaş gevşediğinde yumruk olmuş elleri yavaşça çarşafı bıraktı.
nefes alışverişleri normalleştiğinde iyi olduğuna kanaat getirerek yan tarafa geçecektim ki bileğimi tutan elleri ile durmak zorunda kaldım.
"gitme "dediğinde gözleri kapalıydı. acaba rüyasında kime gitme diyordu fakat bunu düşünmeyerek yanında kaldığımda sırtımı yatak başlığına yasladım.
bronz saçlarına dokunduğumda yumuşacıktı. kendimi saçlarını okşayarak bulduğumda gözlerim kapandı.
***************************************************************
NASIL BULDUNUZ NASIL GİDİYOR KURGU MİLLET BENİM DAHA ÖNCE MRPG YAZDIĞIM PARAMPARÇA KURGUMU İNTİKAM ADINDA DEĞİŞTİREREK YENİDEN YAZIYORUM İSTERSENİZ ONA GÖZ ATABİLİRSİNİZ. YORUMLARI ALAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL - BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-2)
Ficção AdolescenteTAMAMLANDI. Abisin in aşiret kızını kaçırması ile Berdel olarak evlendirilen evren ve Biran ağa ın evlilikleri, içinde bulundukları durum nasıl bir Hal alacaktır. Evren kitap okumayı ve yazarlık kariyeri peşinde bir genç iken Biran öfke problemleri...