HUZUR VEREN

2.6K 128 10
                                    



Kalbim sanki acı dolu bir kabustan uyanmış gibiydi. gözlerimi akşamın aydınlattığı bu gökyüzünde şehir manzarasını seyrederken bulmuştum.

şirketten döneli dört saat olmuştu ne kadar çok birandan ayrılmak istemesem de işi olduğu için mecbur ayrılmış kendimi terasa atmış onu bekliyordum.

ona aşık olduğumu itiraf etmiştim. ve onu öpmüştüm. ne kadar yüz kızartıcı bir hareket olsa da kimin umurundaydı.

onu seviyordum hem o yasalar karşısında benim eşimdi. yani onu öpebilirdim ve bundan asla utanç duymamalıydım.

derin bir nefes alarak gözlerimi konaktan içeri giren biran ile kesişince sanki ona baktığımı hissetmiş gibi kafasını kaldırarak benimle göz göze geldi. kalbimin ritmi aniden hızlandı.

bana bu duyguları bu kadar kısa bir sürede nasıl yaşatabiliyordu anlamıyordum. anlamak ta istemiyordum.

sadece onu yanımda olmasını istiyordum. merdivenlerden yukarı çıkarak bana doğru gelirken yerimden kıpırdamadan bana gelmesini bekledim. bekledim bekledim.

elleri belimi sarmaladığında çenesini omuzuma koyarak "beni mi bekliyordun "diye fısıldadığında kalbim sakin olmalıydı.

ilk kez bu duyguları yaşamıyordum ama aşka ve sevgiye kendi o kadar uzun zamandır kapatmıştım ki şimdi sanki ilk kze bu duyguları yaşıyormuşum gibi hissediyordum.

nefes alıp "evet "dediğimde gülümsediğini hissediyordum. ona doğru döndüğümde bana bakıyordu. elleri iki belimi sardığında beni kendisine çekti.

"peki benim eşim neden beni bekliyormuş "dediğinde söylediği güzel eşim kelimesine aklımın takılması beni kitaplardaki o gıcık ana karakter takıntısı yapmazdı demi?

ne diyordum ben ya "hani şirkette bir şey konuşuyorduk ya "dediğimde gülümseyerek eğildiğinde kalbim ritmi  daha da hızlanıyordu bu adam kalbimden ne istiyordu beni öldürmek mi amacı.

"hımmm konuşmuyorduk bence "dedi yüzümüz arasındaki mesafe o kadar azdı ki gözlerine öylece baktım. yutkunduğumda elleri belimi daha çok kendine çekti.

"evren "dediğinde onun fırsat vermesine izin vermeden onu öptüğümde önce durdu fakat sonra da öpüşüme karşılık verdi. öyle yavaş ve derin duygulu öpüyordu ki kalbimin ezildiğini hissediyordum.

acı yoktu sadece tatlı bir huzur vardı.  elleri belimden kalçalarımı tutuğunda onun kucağına çıktım. kollarım ile boynunu sarıp sarmalamışken "odamıza gidelim "dediğinde başımı salladım.

merdivenlerden aşağı inip odamıza girdiğimizde kapıyı kapattı. beni birden öperken ona karşılık veriyordum. beni öyle güzel öpüyordu ki kalbim onun öpüşleri ile her an kasılıp duruyordu.

beni yavaşça yatağa bırakarak öpmeye devam ederken önce beni soydu sonra da kendisi soyundu. dudakları çeneme doğru kayarken dili ile boynumu istila ediyordu.

bedenim onun bu güzel duygusu ile hazırdı. daha önce hiç kimseye bedenimi sunmamıştım kurvasa bile.

dudakları göğüsüme doğru kayarken kollarımı iki yana açmış beyaz beyaz çarşafı sıkıyordum.

"biran "diye inlerken dudaklarını aletimde hissettim. "çok güzelsin çok kusursuz "diye konuştuğunda gözlerimi kapattım.

dudakları kasıklarımdan deliğimi bulunca "çok dar "dediğinde "ben daha önce hiç yapmadım "dediğimde "sahi mi "dediğinde başımı sallayarak "daha hiç yapmadım çünkü  özel olmasını istiyordum onun özel olduğunu zannediyordum ama değilmiş "dediğimde elleri ellerimi tutu.

"canını sıkma o gereksizin geceyi mahvetmesine izin vermeyelim "dediğinde "evet "dedim. çekmeceden aldığı kutudaki kremden önce deliğimi dili ile emerken nefes dahi alamıyordum. kalbim göğüsüme baskı yapıyordu. bu çok güzel bir his miş.

 dili ile deliğimi becerdikten sonra kremi deliğime masaj yapar gibi yaparken "canını acıtmamaya çalışacağım yavrum gevşe "dediğinde içime giren parmakları ile önce bir kasıldım fakat içimde hareket eden parmağı güzel ve zevkli bir hise bıraktı.

ikinci hatta üçüncü parmağı ile genişlememi sağladıktan sonra aletinin başını içime sokarken üzerime eğilerek iki ellerimi parmaklarımız buluşturarak beni öperken içime gel git yapmaya başladığında ağzına doğru inliyordum. bu çok müthiş bir duyguydu.

içime girip çıkan aleti haz noktalarıma vuruş yaparken odada ikimizin inlemeleri duyuluyordu.

"ahh-biran-ahhhh "içime daha hızlı gel git yaparken dudaklarımız birleştirip ayırıyordu ve bu daha çok zevk veriyordu.

haz noktalarıma vuruşlar yaptığında birden boşaldığımda "galiba geleceğim "diyerek içimden çıktığında yattığım yerden kalkarak aletini dudaklarımın arasına aldığımda "bunu yap-"konuşmasına izin vermeden aletini ağzıma alarak gel git yaparken ağzımda hissettiğim men ile boşaldığını anladığımda büyük bir inleme bıraktığında  aletini ağzımdan çıkartarak meni yuttuğumda gözlerime bakıyordu.

sırt üstü ikimiz yana yana ben kafamı onun göğüsüne yaslamış yatarken ellerimi tutmuştu. bana bakıyordu. yana dönerek ona baktım.

"benden asla vazgeçme bizden asla vazgeçme olur mu biran bir daha kaldıramam "dediğimde elimi tutarak dudaklarını bastırdı.

"bu kadar geç bulmuşken mi? asla "dediğinde gülümsedim.

*****************************************************************************

BUNLAR LOVE YAŞIYORLAR LAN HANİ BENİM MANİTA BANA BİR TANE BİRAN GİBİ MANTİA YAPMALIYIZ HEMEN KKJKJKJKJ YORUM YAPMAYINI SİKERİM HA ŞAKA YA GERÇEK SİZ KARAR VERİN HADİ BAYYY.

BERDEL - BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin