Berkay'ın üstünde geri uyandığımda müzik sesleri geliyordu. Gözlerimi oğdukta sonra açtım ve Berkay'ın telefonundan şarkı dinlediğini gördüm. Hangi şarkı olduğunu ilk anda çikartamadım ama devam dinledikten sonra Jez Dior-Old No 7 olduğunu anladım. Bu şarkıyı bir kaç ay önce kazada hayatını kaybeden arkadaşı Oğuz'dan hatırlıyordu. İkisi akşamları dışarıda parklarda oturur dinlerlermişler şarkıyı. Ama artık yapamıyorlar. Yüzüme damla aktığında Berkay'ın ağladığını anladım hızlıca kalkıp sımsıkı sarıldım "Berkay ağlama. Tamam herşey iyi olucak" bunu dedikten sonra kendimi boğa bilirdim. Nasıl herşey iyi olacak? Oğuz öldü. Geri hayata dönemez ne yazıkki. Filmlerde olur ya ölürler sonra toprağın altından sesler gelir ölmemiş olur felan..keşke öyle olsaydı. Oğuzdan kalan bütün hatıraları almış bir kartona koyup bodrumuna saklamıştı. Her ay'ın 18 inde o kartonu açıp fotoğraflara bakar. Bugün ayın 18. Ama evde olmadığı için şarkıyı açmış ve telefonundaki resimlere bakmaya başlamış. Onu böyle görmek içimi acıtıyor. Keşke bişey yapabilsem. Ben ne yapacağımı düşünürken Berkay konuşmaya başladı."Biliyormusun Oguz la beraber dogmustuk biz. Ayni gün ayni ay. Hatta ayni saatde. Kardes sayilabilirdik. Ben Oguz gibi birini yine bulamam. Onsuz hayat eglenceli gecmiyor. Her gün cikar bi bok isleyip geri evve gelirdik.'' Kisaca gülümsedi sonra devam etti. ''Kardom en yakin arkadasim kardesim. Niye biraktin ki beni?'' Birsezýler daha demesini bekliyordum ama sustu bisey demedi artik. Sessizce agliyordu sadece. Bende öküz gibi bakmiyim diye sarilmistim ama ne diycegimi bilmiyordum. Ben Oguzu tanimiyordum ama ayni Berkay gibi oldugunu saniyordum..........ya benle yapamazmiydi bu isler? Hayatta azicik eglenirdi yine. Ama ne yapabilirdim ki? Aaaaaaaaa evet Parasüt yapabiliriz. Ama.......ama mamma yok. Kendimi Berkaydan cözdüm ve bilgisayarin önüne oturdum. Internete girdim ve bi bakalimmm....yuuuuuhhh evet bos yerler var ve numaralari nerde.............numarayi buldugum ve aradigim bir oldu. 200TL'ymis ama Berkayy icin yapmaliyim bunu.Bugünlük icin olmali. Üzgün göremem onu.
MERHABA ARKADASLAR
BILIYORUM UZUN ZAMANDIR YAZMADIM AMA SONUNDA KARAR VERDIM. WATTPADI TELEFONDAN SILECEGIM AMA HIKAYELER KALACAKTIR. BU SAHNEYI BITIRDIGIMDE KISA SON YAPACAGIM. BIR KAC KISI ÜZÜLEBILIR SIMDI AMA ARTK HIC ZAMAN KALMIYOR YAZMAYA. OKULDADA SINAVLARIM BITMIYOR ARTIK ONDAN HIC BIR BASKA SEYLERE ZAMAN AYIRAMIYORUM. NEYSE KEDNINIZE IYI BAKIN VE TESEKKÜRLER HIKAYEMI BURAYA KADAR OKUDUGUNUZ VE VOTELADIGINIZ ICIN. SIZI COK SEVIYORUM<3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçaktaki Meteor
Teen Fictionİstanbul'dan Antalya'ya uçuyordum. İlk hava yolculuğumdu ve uçağa bindiğimde titrediğimi hissettim. Napacaktim şimdi? Nasıl rahatlicaktım? Ne yap......OV MAY GAD Bu meteor'da nerden çıktı? Ve......aaaaaaa benim yanımda oturacaktı...