Selamcancolarım:* Geçolduysaözürdilerimşuanders, işherşeybirbirinekarıştıyazmayagelemiyorum. Bugünamayazabildimyaniiyiokumalar:*
Ben hâlâ filmler izliyorken Berkay boxunla bitmişti ve duş alıyordu şuan. Bıkmıştım filmleri izlemekten ondan bende Berkay'ın evinden çıktım ve benim eve gittim. Saat daha anca 17'ydi. Yani üç saat sonra Berkay beni biyere götürecekti. O zamana kadar napsam ki? Bilmiyordum. Ondan üstümü giyindim saçlarımı topladım ve cebime telefonumu anahtarı ve azck para sıkıştırdım evden çıktım. Park'a geldiğimde kulaklıklarımı takıp müzik dinledim. En sevdiğim şarkı şuan Kwabs-Walk dı.
Gottaslowwalk
Gottashakethis high
Gottatakeaminute
Justtoeasemymind
Causeifİdon'twalk
Thenİgetcaughtout
Andİ'llbefallinallthewaydown
Hundredheadlightsmaking me blind
Allofyourpleausurescatchingmyeye
IfIjumponcethenIneverthinktwice
Butyour temptations makemestayanother night
Andmysensesonlylieto me
Lie tome
Idon'tknowhowIfeelsowrappedinme
Wrappedinme
I gotta checkmyself
BeforeIgetwhatIwant
FindoutisnotwhatIthought
Itwas, andyouknowwhy
Gottaslowwalk
Gottashakethishigh
Gottatakeaminute
Justto easy my mind
CauseifIdon'twalk then I get caughtout
AndI'llbe fallin
Allthewaydown.....
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*2.Haftasonra:
Sabah kalktıktan sonra mutfaka doğru yürüyordum Berkay'ı yerde gördüm. Yanına koştuğumda bir yerinde yara varmı diye bakmıştım. Niye bende olduğunu bilmek istiyorsunuz dimi?! Hahahh...dün biz bununla film izlemiştik ve bişeyler atıştırmıştık. O uyumuştu ondan üstünü örtüp bende odama çıkıp yatmıştım. Aramızda bişey geçmedi yani yanlış anlamayın. Berkay'ın yanından kalkıp mutfaka döndüydüm. Daha dünkü bulaşıklarımız duruyordu. Ama onu kahvaltıdan sonra toplarım şuan ne yemek yapıcaktım? Hmm...aaa peynirli tost, sosis ve salatalık domates zeytinler. Ben bunları hazırladıktan sonra Berkay'a bakmaya gitmiştimki yoktu. Gözlerim onu arıyorken ağzım "Berkaaaaaaaayyyyy" diye bağırıyordu. 5dakika aradıktan sonra Mister relaxed banyodan çıkıyordu. Altını havluyla örtmüştü şadece karnından itibaren açıktı. Şaşkın şaşkın ona bakarken kaslarını süzüyordum. Benim baktımı anlayıp bana gülümsedi. "Beğendin mi küçük hanım?" Kızardığımı anlayıp gözlerimi ondan çektim ve yere konsantre oldum. Berkay elini çenemin altına götürüp yukarı kaldırdığında göz göze gelmiştik. Bunu yapmasını seviyordum ve gözlerine saatlerce bakabilirdim yani o kadar güzellerdi. Bide şuanki gülümseme sindeki gamzesi aiiio yerim lan seni. Allah ne diyorum lan ben burada? Geri dünyaya döndüğümde Berkay bana sarılmıştı ve bende kafamı göğüsüne dayamıştım. Kollarıyla sımsıkı sarılmıştı bana ve birkaç dakika sonra kulağıma yaklaşmıştı. "Elif sana bişey demeliyim" Bende ona sarılarak "Tmm" diye mırıldandım. Hâlâ kulağımın dibindeydi ve fısıldamaya başladı: "Elif böyle daha hayatımda hiç olmamıştı. Seni uçakta gördüğüm an seninle tanışasım gelmişti. Evet ondan sonra tanışmıştık ama yetmedi senin numaranı istedim. Seninle gezmeye başladım sana sarılmaya başladım.Ama bu yetmiyor." Sessizce nefes alıp verdi "Ben seni seviyorum. Hemde deli gibi seviyorum. Birlikte olduğumuz her zamanı sayıyorum. Sana sarıldığımda seni hiç bir daha bırakasım gelmiyor." Kollarını belinden çekip beni hafifçe ittirdi gözüme bakıyordu ve ellerimi tutuyordu. "Elif benim olurmusun? Olmazsanda senden hayatta ayrılmiycam seni seviyorum. Seni korumam gerekiyor. Sen benim herşeyimsin Elif!" Bunu bitirdikten sonra ne yapıcamı şaşırdım.
Berkayı seviyormuydum, Sevmiyormuydum?..Vote&Yorum <3 :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçaktaki Meteor
Teen Fictionİstanbul'dan Antalya'ya uçuyordum. İlk hava yolculuğumdu ve uçağa bindiğimde titrediğimi hissettim. Napacaktim şimdi? Nasıl rahatlicaktım? Ne yap......OV MAY GAD Bu meteor'da nerden çıktı? Ve......aaaaaaa benim yanımda oturacaktı...