Selamlar:* Canlarım ilk bölümü yazdım ve okuyup yorumlarsanız sevinirim:) Sizi seviyorum:***
"Bu ne yaaaa...zar zar zar başımda ötüyor" derken aklıma geldi...ben öğlen saat 1'e kadar hazır havalimanında olmalıydım ya?!! Bugün İstanbul dan Antalya ya uçuyorum. Daha iki gün önce tatile girdik ve ben kaçıyordum. Aslında benim fikirim değildi annemgil beni oraya gönderiyordu! Niye?! Hiç sormayın yaagğğğğ...burada Ezgi'yle çok eğleniyormuşum hiç dersimi düşünmüyormuşumda ondan. Ordada dersimi düşünmicem tabiki de. Burada olmayanlar orada var dimi ;))) Yaağğğğğ offf yağggğ hâlâ durmadı zırzır kalkıp kapattım. Banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım. Dişimi ben firçalamadımda evden hayatta çıkmam, öyle tikim vardır. Odama tam geri giriyorken annnem bağırdı "Eliiiiiiiff kızım kahvaltıya gel. Birazdan bavulunu birlikte hazırlarız. Hadi yürüüü!" Aşağı indimde annem masayı doldurmuştu. Hepsi masada oturuyordu bende yerime geçtim ve "Anne ben bavulumu kendimde hazırlaya bilirim!" dedim. Annemde bana 'Zaten hazırlayamazsin' halinde bakıyordu. Bende gözümü devirerek yemeğimi döndüm. On dakika sonra bitmiş odamdaydım. Bavulumu çıkardım ve müzik açtim; Becky G-Shower. Dans ederek bavulumu doldurdum: kıyafet, kitaplar, kulaklık ve sarj'ı da koydum. Bittiğimde saate baktım 11'di. Babam beni götürcekti ondan bavulumu aldım aşağıya indim. Tam kapıyı açtıydım arabaya gitmeye önümde eli tam zile basacak halde duran Ezgi'yi gördüm. Selamlaştık ve konuşuyorduk "Elif yaaağğğğ ben sensiz napıcam 3ay boyu? Annemgille evde oturamam biliyorsun hiç durmam ben." dedi Ezgi bende arkasına "Canım benim yaaa bende sensiz napacamı bilmiyorum. Ama hergün ben seni aramaya çalışcam ve aranazsan bilirsin ya uyumuşumdur yada şarj'ım bitmiştir. Tamam mı tatlım benim?" ekledim ve Ezgi kafasını onaylayarak salladığında yanağına bir öpücük kondurmuştum. Bavulu bagaja attımızda içeriye odama çıkmıştık. İkimizde yatağın üstünde oturuyorduk ve gülüşüyorduk. Tam ben Ezgi'ye bişey anlatmaya başlamıştım ki babam aşağıdan "Eliiiiffff çıkmamız gereeeek!" diye anırıyordu. Tam kapıyı açıp aşşağı incektim ki Ezgi kolumdan tut beni döndürüp sarıldı. Bende sımsıkı sarıldım ve Ezgim ağlamaya başladı ardından da ben başladım. Kulağıma hıçkırarak "Seni şimdiden özledim Elif'im, bebeğim, tatlım, şekerim,...." diye fısıldadı. Bende onu azck ittirip alnına sulu bir öpücük kondurdumda birlikte aşşağı indik. Babam hazırlanmış beni bekliyordu ve bende ayakkabımı giyip dışarı çıktım. Annem, babam, abim ve ezgi'de rakamdan geldiler. Anneme ve ezgiye sarıldığımda abime geçtim. Önüne durdum ve gözlerine bakıyordum elimi tuttu ve ikisini birleştirip bir öpücük kondurdu. "Seni özliycem Elif'immm benim" dedi hâlâ elini tutarak. Bir kaç dakika birbirimize sarılarak kaldık ve ondan sonra Ezgi'ye yine sarılıp arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçaktaki Meteor
Teen Fictionİstanbul'dan Antalya'ya uçuyordum. İlk hava yolculuğumdu ve uçağa bindiğimde titrediğimi hissettim. Napacaktim şimdi? Nasıl rahatlicaktım? Ne yap......OV MAY GAD Bu meteor'da nerden çıktı? Ve......aaaaaaa benim yanımda oturacaktı...