"Beni Bırakma"

155 15 2
                                    

Sonunda yazabildim -.-

Ayıcığı aldıktan sonra azck daha dolaşmıştık. Kumsalı gezdik el ele yemek yedik restoranda ve sonunda eve geldik. Eve geldiğimizde ilk yaptığım iş koltuğa yayılmaktı. O kadar yorulmuştum ki ayakların patliyacak gibi hissettiriyordu. Beş dakika yayıldıktan sonra Berkay yanıma gelmişti. O da yanıma uzandı ve sımsıkı sarıldı. Bende ellerini tuttum. Bana sarıldığı için kalp atışlarını hissediyordum. Ondan sonrada Berkay konuşmaya başladı. "İyiki seninle tanışmışım. Daha hiç kimseyi seni sevdiğim kadar sevmemişimdir Elif biliyormusun. Beni hiç bırakma bu aşk hiç bitmesin. Olurmu Hayatım?!" Ellerini bırakıp Berkayın tarafına döndüm ve gözlerinin içine baktım. "Bendede öyle oldu. Seni her gördüğüm zaman kalbim küt küt atmaya başlıyo. Kalbimin patlıcanı düşünüyorum hep. Sende beni bırakma tamam mı Berkay?" Berkayın cevabını bekliyorken bişey demeden dudaklarıma yapıştı. Bunu seviyordum. Çocuğun huylarını herşeyini seviyorum. Ayrılırsak ben napıcam ki? Ölürüm ben. Kırılırım. Paramparça olurum. Düşüncelerimden dudaklarımın soğuması beni çıkardı. Berkay pörtlek gözlerle bana bakıyordu. "Bişeymi yaptım?" diye sorduğunda kafamı salladım. "Yok düşüncelere dalmışım" dedim ve geri ona sarılıp uyudum.......bi sesler geliyordu. Gözlerimi açmaya çalıştım açamadım. Birisi saçlarımla oynuyordu. "Seni kimseye veremem. Hep benim kalicaksın. Sana bişey olursa ben naparım...nasıl yaşarım? Yaşıyamam! Allahım nolursun Sevgilime birşey olmasın. Olacaklar bana olsun." birazcık bekledikten sonra alnımda bişey hissettim. Ellerimle oraya gittiğinde Berkay'ın beni öptüğünü anladım. Sonra ama kafasını ellerimin arasına alıp dudaklarımızı birleştirdim. Öpüşüyorduk. Ve sonra Berkayın üstüne çıkıp devam öpdüm. Bir kaç dakika sonra ayrıldım kafamı göğüsüne koydum ve kalp atışlarınla birlikte uyudum.

Evet arkadaşlar...bölüm kısa oldu ama bidahakilerini uzun yapmaya çalışıcam. Sizi seviyorum
Vote&Yorum

XXswitchbadXX

Uçaktaki MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin