"Tanışalım küçük hanım"

337 30 1
                                    

Cancolarım nbrlr:* Ben nasılım bilmiyorum...hikayenin nasil olduğunu yorumlamıyorsunuz ve bende nasıl yazcağımı bilmiyorum:( Lütfen yorumlarınızı alıyım:** Sizi seviyorum:*** <33

Antalyanın havalimanından çıktığımda taksiye atlayıp annemgilin bana kiraladığı evin adresini verdim. Yaklaşık yarım saat sürdü oraya gelmiştım. "Ne kadar yapar abi?" "Siz istediğinizi verin"dedi taksici gülümseyerek. Aklımdan sen bilirsin yaşlı torba dedin ve 20TL bıraktım. İndiğimde anahtarı alıp kısa bir merdivenlerden çıktım ve sağ tarafdaki kapıya baktım. Elif Atay. Kapıyı açtığımda boğulcam sandım. İçerideki hava o kadar ağırdıkı bavulumu attığım ve cam açmaya koştuğum bir oldu. Yaklaşık bir buçuk saat geçdiğinde 'evden çıkıp bi mahalleyi geziyim' dedim. Tam kapıyı kapatırken komşumun kapısı açıldı ve döndüm. Keşke dönmeseydim ya şimdi ne sancakki. Evet düşündüğünüz gibi önümde sırıtarak uçaktaki meteor duruyordu. "Selam Eliiiif!" "Selam B-Berkay" Offff tamda zamanında kekelemeliydim ya. Hâlâ bana bakıyordu bende yere bakıyordum "Eee nereye böyle?" diye sordu. "Ben işte buraları azıcık bir geziyim dediydim? Ha sen?" "Bende kumsala gidiyorum. Gelmek istermisin?" Hiç düşünmeden onaylamıştım. Lan bana kumsala gelmek istermisin diye sordu bir meteor! Hayır mı diycektim?! "Beklermisin ben bi küçük çanta hazırlasam?" Bana gülümseyerek azcik baktı ve ardından "Tabiki küçük hanım ama 10dk sonra taksi gelecek ona göre!"

-***********-

Kumsala geldimizde üstümdeki t-shörtle şortumu çıkarıp denize doğru yürüyordum Berkay "Beni beklemiycekmisin cnm?" diye bağırdı. Arkama döndüğümde hafifçe kızardığımı hissediyordum. Yanıma geldiğinde birlikte denize girmeye başladıkki ben aniden durdum. "B-bu çok soğuk yaa" diye fısıldadım. Meteor döndü ve bana baktı "Sen birşey mi dedin" "Yok sadece soğukmuşda den-" Cümlemi bitirmeden beni hızla kucağina aldi ve denizin azıcık ötesine attı. "Aaaagğğğğg Berkaaaaaaay hayvanmısın lan sen? Deniz buz gibi dedim yaaaa!" Önüme geçti gülmemeye çalışıyordu ama içinden hayvan gibi gülüyordu. Titremeye başladığımı görünce yanıma geldi ve sımsıkı sarıldı bana. Ohaaaa oğlum lan erken değilmi? Daha 10 saat olmadı tanışalı. Göğüsüe elimi koydum ve ittirdim. "Sen naptını sanıyorsun pislik?" diye bağırıyordum. Herkes bize döndüğünde Berkay 'rahat olun arkadaşlar' diye bi el hareketi yaptı. "Kızım bağırmasana! Üşüdüğünü gördüm ve azcık ısıtıyım dedim. Sence ben tanımadığım birini yatağıma mı sokarım? Öyle sandıysan ikimiz bi tanışalım küçük hanım!" dedi gülümseyerek. Ne diycemi şaşırdığım için denizden çıktım çantamı aldım ve hızlıca koşmaya başladım. Ana yoluna çıktığımda bir taksiye atlayıp evi tarif ettim.

Selam canlarım:* Eee nasıl olmuşbölüm? Neyiiyiyapabilirim? Yorumlarınızıvevotelarınızıbeklerim:) :*
XXswitchbadXX

Uçaktaki MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin