#Tanıtım

755 32 1
                                    

Selam arkadaşlar bu hikayede 4kişi oynuyor:))) Ama şimdi başlıyım yazmaya yada sizi sıkarım konuşmamla :DD Vote ve yorum?!!!!!! :****
Sizi seviyorum bebeklerim :*

Elif Atay, 16:

Selam arkadaşlar. Benim adım elif ve 16 yaşındayım. Saçlarım Bob tarzı ve kaverengile siyah, gözlerimde aynı. Ben esmer olmak istediğim halde hala kumsalım ve küçük boylu: 1,66cm. :D Paten sürmeyi çok severim saçlarım arkaya uçuştuğunda :D Benim bir sevgili abim var; Erdem 18yaşında. Çok seviyorum onu hatta bişeyim olduğunda ona koşarım.

Erdem Atay, 18:

Heeeey kardeşlerim...ben Erdem, 18'im ve Elif bebeğimin abisiyim:) Benimde kahverenile siyah saçlarım ve kahverengi gözlerim var ama benim boyum uzundur; 1,88cm. Elif bana bitter çikolatam diyor esmer olduğum için:D Elif'im benim herşeyimdir ve birisi üzerse küçük bebeğimi ben onu gebertirim:)))

Berkay Kurt, 17:

Mrhba:) Ben Berkay 17yaşındayım ve paten hastasıyımdır. Hiçkimseye söylememişimdir ne tepki vereceklerini bilmediğim için. Bizimkiler kızlar yapar onu diyordu. Ondan çok kumsalda gezerdim ve esmerleşirdim. Boyum 1,80cm'dir ve saçlarım kahverengidir. Gözlerimde yeşildir. Kız kardeşim ondan Otum derdi bana; çok gıcık bi 'isim' biliyorum ama napayım?! Kızlar peşimden koştuğu halde daha hiç sevgilim olmamıştır.Ama o Antalya'da değişecekti....

Ada Kurt, 15:

HeyHo naber kamkiler?:) Ben yeşil gözlü Ada. Yaşım 15'dir ve boyum 1,63cm' dir. Saçlarım uzun ve kahverengidir. Tenimde kumsal ve esmerin ortasındadır. Benle ilgili çok anlatılacak bişey yok. Rap hayatımdır; bu konuda Otuma(Abime) çekmişimdir. Çok seviyorum abimi; çok elini tutarım, kucağına atlarım ve daha çok:D

Uçaktaki MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin