Selam arkadaslar:) Bugün laptoptan yaziyorum ondan her harf dogru yazilmis olmaz:) Burda bir kac harfler yok ondan simdiden söyliyim dedim:) Neyse sizi daha cok oyalamiyim iyi okumalar diliyorum:)
1 Hafta Sonra:
Bir hafta gecmisti Berkay'i görmeyeli. Düsünmüstüm o sevgili konusunu. Bende onu seviyordum. Bu bir hafta icinde özlemistim onu. Hic halim yoktu bu haftada. Yüzüm soluktu. Artik evde duramiyordum. Mutfakta iki kahve yapip onlarla Berkay'in kapisina dogru gittim. Yavasca zile bastiktan sonra bekledim. Yüzü soluk bir Berkay kapiyi acti. Beni gördügünde sasirmis gibi baktiydi. O gün dediginden sonra bisey demeden evden kacmistim. Ondan sonrada bu güne kadar bisey duymamisti benden. "Naber Berkay?" "Iyilik senden?" Gülümsüyordu. Cok sevinmistim simdi. Bana kizgin saniyordum. "Seni gördüm iyilestim" dedim ve kahveleri uzattim "Icelimmi?" Bana gülümseyerek kafasini salladi ve iceriye girmeme isaret etti. Iceri girdigimde koltuga oturdum ve Berkaya yanima oturmasina isaret ettim. O da oturdugunda ona döndüm. Ona azicik baktiktan sonra konusmaya basladim. " Berkay Seni Seviyorum. Benim sana ihtiyacim var. Bu bir hafta icinde kendimi cok kötü ve yanliz hissettim. Ve gecende bisey söylemed..." Bitiremeden önce dudaklarima yapisti. Ilk önce napcami bilmiyordum ama sonra bende karsilik verdim. Cok iyi hissediyordum kendimi. Kalbimin boslugu doldurulmus gibiydi. Öpüsmemiz bittiginde kolunun altinda kahvemi devam iciyordum. Kahvemiz bittiydi mutfaga götürecektim Berkay bilegimden tutup beni kendine cekip sarildi. Yavasca kulagima fisildadi. "Kücük hanim bugün isin varmiydi?" Azicik kikirdeyerek "Yok cnm" demistim. Beni kendinden yavasca ittirip "O zaman bugün öyle gezmeye gidelim carsiya" demisti. Bende siritarak kafami sallamistim. Berkay kahve taslarini elimden alip masaya geri koymustu ve beni elimden cektigi gibi koluna alip döndürdü. Ben ciglik atiyorken o salak salak gülüyordu. Beni geri biraktiginda kafamin döndügünü anladi ve beni yine tuttu. Bende ona sarildim. Kokusunu icime cekiyordum. Cok güzeldi*.* Birakmadan önce boyuna uzanip öpücük verdim ve sonra kahve taslari alip "Ben gidiyorum askiiiim" diye kapidan bagirdim. Kendi evime girdigimde kahve taslarini yikadim ve sonra odama gittim üstümü giyinmeye.
----------1SaatSonra----------
Berkay'la cikmistik ve hatta gelmistik. Ellerimiz birbirine kenetliydi evden ciktigimizdan beri. Suan geziyorduk ve ellerimizde dondurma vardi. Benim cikolataydi ve Berkay'inki kavundu. O bir yere bakiyorken ben dondurmasina uzanarak yaladim. Benim tarafima döndügümde pic smile yapiyordum. Ben kahkahalar atarken o da benim dondurmamdan yalamaya calisiyordu. Yaliyorken ben bir camdan büyük bir ayicik görmüstüm ve Berkay'in suratina dondurmayi birakmistim. Ben hayranlikla o ayiciga bakiyorken Berkay yüzünü temizlemeye calisiyordu. Temizledikten sonra benim yanima gelmisti. "Berkaaaaaay...bana bunu aal" diye yalvariyordum. Bana bakarak "Benim icin ne cikacak alirsam" dedi siritarak. Ben omuz silkerek köpek gözlerle ona bakiyordum. Oda bana yaklasip "En azindan bi öpücük gelsin hayatim" diye israr etti. Bende uzun bir öpücük verdikten sonra o ayicigi aldi bana. "Aaaaaahhhhh" Ikisinede sarilarak "Sizi Seviyorum tatlislarim" dedim.
Vote&Comment beybislerim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçaktaki Meteor
Teen Fictionİstanbul'dan Antalya'ya uçuyordum. İlk hava yolculuğumdu ve uçağa bindiğimde titrediğimi hissettim. Napacaktim şimdi? Nasıl rahatlicaktım? Ne yap......OV MAY GAD Bu meteor'da nerden çıktı? Ve......aaaaaaa benim yanımda oturacaktı...