Merhaba güzelliklerim:* Nasılsınız? Bana yardım edip hikaye nasıl olmuş diye yorum etseniz sevinirim:) Thx:* Sizi Seviyorum:*** <3
Babam beni havalimanına bıraktıktan yaklaşık bir saat sonra uçağa bindim. Oturduğumda ellerim titriyordu ilk uçuşum olduğu için. Ben uçuşun nasıl geçicene dalmıştımkı bir METEOR beni düşüncelerimden çıkardı. "Yerime geçebilirmiyim" Ben hâlâ saf saf onu inceliyordumki azcık daha seslı "Küçük hanım yerime geçebilirmiyim" demişti. Bende utanarak kalkıp yerine geçmesine izin vermiştim. Uçakta yarım saatten beri oturuyorduk. O yanımdaki METEOR'dan sonra sıradaki üçüncü yere geçen yaşlı bir hanım vardı. Ben ortada oturduğun için o bana bişey sormamıştı. Ondanda galiba ona dalmamıştım. Aaaahhhh...bu neydi? Allam yardım et bana uçak hızlanıyordu. Heryerim korkudan titriyordu ve aklımdan binlerce soru geçiyordu...ya uçak düşerse? Ya ben korkudan bayılırsam? Ya acilen tuvalete gittimde regl'm gelse? Tam bunları düşünürken bir tanıdık ses böldü "Sen korkuyormusun küçük hanım?" Sen, METEOR bana mı sorduydun? Sağ tarafıma döndüğümde göz göze gelmiştir ve ben bana sorduğunu anlamıştım. "İlk uçuşum, sanırım evet" diye cevaplamıştım tamda o zaman uçak kalkmaya başladı. O kadar korkuyordumki anide bulduğum eli sıkıca tuttum ve gözlerimi kapatmıştım. Uyandığımda elimi tutan bir el hissettim. Donüp baktığımda meteor'un eli olduğunu gördüm. Ona bakınca o da aniden bana döndü ve yine göz göze geldik. Elimi çekerken izin vermediği ona yine bakmama neden oldu. "Eee...senin adın ney bakalım küçük hanım?" sordu gülümseyerek. Awwww birde gamzeleri varmııııııııışşs*.* "Be-benim adım Elif! Iım...senin adın ney?" dedim gülümseyip kizardığımı hissederek. Bana dahada gülümseyerek "Berkay" fısıldadı. Niye fısıldıyorduki? Hiç sormadan geri normal pozisyonuma geçerken ellerimizi gördüm ve utanarak geri çektim. Bana bakarak "Niye elini çektinki küçük hanım?" diye sordu. Ben cevaplamaya hazırlanıyorken arkasına "Güzeldi de:)" ekledi. Ayyyyyyyy yerim ben seniiiii...ne kadar tatlı olabilir ki bir meteor? Böyle tatlı olacağını hiç düşünmemiştim. Cevabi tammm da söyliycektim elimi yine yakalayıp tuttu. Ona bakarak "Sende mi korkuyorsun yoksa niye elimi yine tuttun?!" diyesim vardı ama bu şansı geçiresim yoktu. Zaten korkuyordum bari elini sıkabilirdim. :D Antalya'ya indiğimizde hâla elimi tutuyordu. Bu çocuk beni hasta edecekti...bunu şimdiden biliyordum. Uçağın kapıları açıldığında herkez kalktı ve yanımdaki meteor'a baktığımda elimi hafifçe salladım. Anladığında bıraktı ve arkamdan uçağın çıkışına yöneldi. Merdivenleri inerken beni omzumdan tuttu ve "Elif güzeli numaranı alabilirmiyim?" diye bağırdı. Bağırdı dediğim dışarısı sesli olunca duymam için bağırdı. Ona şaşkın şaşkın bakarak kafamı hayır anlamında salladım. Merdivenlerden indiğimizde beni kendine döndürdü ve köpek gözleri yaparak yalvardı. Şuan düşünmeliydim...daha 1saat oldu tanışalı ama elini yol boyunca tutmuştum. Bir psikolojisi bozuk birisine de benzemiyordu. Düşüncelerimden çıkarak ona baktım ve kafamı sonunda aşağYukarı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçaktaki Meteor
Teen Fictionİstanbul'dan Antalya'ya uçuyordum. İlk hava yolculuğumdu ve uçağa bindiğimde titrediğimi hissettim. Napacaktim şimdi? Nasıl rahatlicaktım? Ne yap......OV MAY GAD Bu meteor'da nerden çıktı? Ve......aaaaaaa benim yanımda oturacaktı...