Merakına yenik düşme Dicle.
Ve ben maalesef merakıma yenik düştüm.
Evet, bu yaptığım şey aşırı yanlış ve bir o kadar iğrençti.
Ama Alper'in yaptığından daha yanlış ve iğrenç değildi. O yaparsa ben de yaparım.
"Ali de geldiğine göre, başlıyorum."
Neye?
Konuşmaya tabii ki salak.
"Abicim, bak, belki şu an zamanı olmayabilir her şeyi anlatmanın. Ama bize neden yaptığını söylemelisin."
Yoo bence tam zamanı.
Alper mahcup bir ifafeyle abilerine baktı.
"Ya abi bakın söyleyeceğim ama üstüme gelmeyin."
•
Alper
Ben Dicle'yi öptükten sonra Alp abim beni bir hışımla salondan çıkarmıştı.
Neden öpmüştüm ki onu?
Ne gerek vardı?
Alp abim bana bir o kadar sinirli, fakat anlayışlı bir ifadeyle bakıyordu. Ben Alp abimi incelerken, Ali abim gelmişti.
"Ali de geldiğine göre, başlıyorum." Alp abimi dinlerken, bir ayak sesi duydum. Abilerime göre sesleri daha çok duyabiliyordum.
Bu bizi dinleyen kim olabilirdi?
Dicle olabilirdi, çünkü onun salonda daha fazla duramayacağını biliyordum. Hem, Dicle olsa ne farkederdi?
Her türlü yalan söyleyecektim.
Abicim, bak, belki şu an zamanı olmayabilir her şeyi anlatmanın. Ama bize neden yaptığını söylemelisin."
Alp abim zamanı olmadığını söylediğinde bizi dinleyen kişiden sinirle soluma sesi gelmişti. Tabii ki hemen anladım. Artık emindim.
Bizi Dicle dinliyordu.
Yüzüme mahcup bir ifade takındım ve Dicle'yi dinlemeye başladım. Hiç ses yoktu.
Abimlere baktım ve konuşmaya başladım.
"Ya abi söyleyeceğim ama üstüme gelmeyin." Başlarını salladılar.
"Abi ben de neden yaptığımı bilmiyorum. Eğer Dicle'den hoşlansaydım bunu ona böyle mi açıklardım? Ben böyle mi bir insanım? Beni en iyi siz tanırsınız."
Hepsi yalandı.
Alp abim başını sallarken, Ali abim duraksamıştı. Ve sinsice gülümseyerek bana baktı.
Anlamıştı! Kahretsin!
Yüzümdeki ifadeyi gizleyemedim ve, Ali abim yalan söylediğime emin oldu.
"Tamam, bak kardeşim, şu an zamanı olmadığı için Ali seni eve bıraksın. Sen de evde iyice düşün taşın, şimdi içerde karım bekliyor."
İkimiz başımızı salladıktan sonra Ali abim hemen bana baktı. 'Benden çekeceğin var.' der gibi. Sanırım bitmiştim.
Omzumu sıkıp "Gel abim, ben seni eve götüreyim." Dedi.
Evet, bitmiştim.
•
Oy vermeyi unutmayın. 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğüm | Yarı texting (tamamlandı)
ChickLitDüğünde aileleri tarafından zorla dans ettirilen 2 genç. Aşık mı olacaklardı? Birbirlerinden mi kaçacaklardı? Yoksa bu aşka karşı mı geleceklerdi? Yoksa sırlar daha mı ağır basacaktı? • "Anne Alper ne...