Selaam.
Jeongguk'umun doğum gününe özel yb atayım dedim.
Taehyung ve Jeongguk'un arasındaki buzlar yavaş yavaş eriyor farkındaysanız. Ama ne olacağı belli olmaz, tekrar soğuk bir havayla karşılaşıp buzlaşabiliriz.
Yorumlarınızı eksik etmeyin, iyi okumalar dilerim♡
•••
6 Ekim, perşembeYüzüme dokunulmasından hoşlanmazdım.
Yüzüme dokunulması beni cidden çok rahatsız ederdi. Fiziksel temasa karşı mesafeli olmasam da yüzüme dokunulmasına karşı epey mesafeliydim. Bunun sebebi neydi, bilmiyordum fakat şu an yüzüme bir başkası tarafından yapılan makyaj beni çok fazla rahatsız ediyordu. O kadar rahatsız ediyordu ki podyuma çıkmak dahi istemiyordum.
"Canım, neden sinirli görünüyorsun?"
Bayan Kim'in sesini duyduğumda gözlerimi araladım. Yanaklarıma allık süren makyöze bakmadan yanımda dikilen Bayan Kim'e aynadan baktım. Aynadan beni izliyordu. Kolları göğsünde bağlı, bakışları sorgulayıcıydı. Buraya geleli yaklaşık yarım saat oluyordu ve seçmelere hazırlanmak için kıyafet ve makyaja başlanmıştı direkt olarak.
"Bu makyaj fazla abartı değil mi? Bu kot ceketle kırmızı allığın uyuşacağını sanmıyorum."
Üstümde beyaz bir crop, onun üstünde siyah kot ceket ve altımda siyah pantolon vardı. Kıyafetler güzeldi, saçlarım da özenli yapılmıştı fakat aynı şeyi makyajım için söyleyemiyordum. Daha karamsar bir şeyler istiyordum, bu çok tatlı(?) Görünüyordu.
"Feminen bir güzelliğiniz var, bu makyaj size iyi gidecektir." Dedi makyajımla ilgilenen makyöz. Kafamı iki yana salladım.
Ben de biliyordum feminen bir güzelliğimin olduğunu.
"Bu kıyafete bu makyaj gitmez. Çirkin görünüyorum."
"Başka bir makyözün seninle ilgilenmesini ister misin?"
Bayan Catherine'in önerisini kafamla reddettim. İyice bunalmıştım. Başka birisinin daha temasını yüzümde istemiyordum. Aksi takdirde sinirlerim başıma vurabilirdi ve eminim ki buradaki kimse bunu istemezdi.
"Kendim halledebilir miyim?" Diye sorduğumda yanımdaki makyöz derin bir nefes aldı.
"Bu önemli bir seçme. Sanırım pek ciddiye almıyorsunuz."
Niye yapıyordu ki bunu? Neden sinirlerimi tepeme arttırıyordu? Ayrıca bu cesaret nereden geliyordu, benim kim olduğumdan haberi yoktu sanırım.
"Sanırım sen de işini pek ciddiye almıyorsun ki düzgün konuşmayarak işinden atılmayı göze alıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Freaky Boy
Teen FictionSeni istediğimi ve sana ihtiyacımın olduğunu biliyorsun. Senin kötü romantizmini fena halde istiyorum.