Günaydıın.
Biraz geç oldu ama gelmeyi başardık.
Dersler, staj, ödevler, sınav... hepsi üst üste geldiği için kalakaldım.
Düzelmesini umarak bulduğum boşluklarda yazmaya çalışıyorum.
Sizden de bol yorum bekliyorum.
İyi okumalar♡
•••
7 Ekim, CumaUyanalı tahminen bir beş dakika oluyordu. Hâlâ içerisinde bulunduğum yorganla çarşaftan ayrılmamın nedeni, oldukça tanıdık olan bu yatakta yalnız olmanın verdiği öfkeydi. Bu öfke öylesine büyüktü ki, normalde olsa katılacağıma yemin edebileceğim kahvaltıya katılmamayı düşünüyordum.
Kendime kızgındım.
Şu lanet günlerdir istediğimi elde edememenin siniri vardı üstümde. Beni bu yatakta yalnız bıraktığı için ona kızamazdım, sevgilisiyle arası bozuk olsa bile ilişkisine ihanet etmeyecek kadar mantıklı düşünen bir adamdı ki ben de böyle davranmasını istiyordum zaten. Yine de bu aptal olduğunu değiştirniyordu çünkü o kız onu çatır çatır aldatırken o hâlâ gözlerini kapatıp beni reddetmeye devam ediyordu.
Oysaki kabul etse tüm dünyalar eline gelmiş olacaktı.
Daha önce birçok kez uzandığım yatakta bir kez daha sırtımı pencereye dönüp yorgana sıkı sıkı sarıldım. Üstümde dünden kalma eşofmanım ve tişörtüm vardı. Saçlarım kim bilir nasıl dağılmıştı, neyse ki Taehyung bu görüntüye alışıktı. Yalnızdım. Her zaman onun kollarında uyandığım bu yatakta yalnızdım ve tam olarak hiçbir şey yapmak istemiyordum.
İşin kötü tarafı bugün kulüp antrenörleri gelmeye başlayacaktı. Yani bugün maça çıkacaktım ve antrenmana gitmem gerekiyordu yarım saat içerisinde. Bu yüzden daha fazla yatakta yalnız bırakılmış sevgili modunda kalmayacaktım.
Uzandığım yataktan kalktığım gibi yüzümü ellerimle ovaladım. Burada uzun süre durmadan eve gitmeli, kısa bir duşun ve kahvaltının ardından antrenmana yetişmeliydim.
Bu yüzden hızlı davrandım. Taehyung'un yatağını komple toparladıktan sonra lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Lavabo dolabından Taehyung'un eksik etmediği naneli sakızlardan birisini ağzıma attıktan sonra gözlerim istemsizce dolabın içini ve etrafı inceledi.
Joe'ye ait bir eşya aradım lakin bulamadım. Bunlar nasıl sevgiliydi? Taehyung ile yatak arkadaşıyken bile benim bazı kıyafetlerim ve takılarım burada kalıyordu. Bunların ilişkisi sandığımdan daha tuhaftı.
Hayatımda olan kişinin izi her yerimde olmalıydı. Bedenimde, odamda, aldığım her nefeste veya söylediğim her sözde ondan bir iz bulunmalıydı. Bu yönden olan aitlik hissi hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Freaky Boy
Roman pour AdolescentsSeni istediğimi ve sana ihtiyacımın olduğunu biliyorsun. Senin kötü romantizmini fena halde istiyorum.