|5| Oysaki Ben Onu Çok Seviyorum

2.3K 318 159
                                    

Merhabalarrrr.

Birkaç açıklamam var lütfen okumadan bölüme geçmeyin.

Bu ficteki üniversite bölümlerinin ve kulüp seçmelerinin, maçların falan filan gerçek hayatla hiçbir alakası yoktur. Bu konuda çok bir bilgim yok, bu yüzden kendi kafamda kurduğum mantıkla yazıyorum. Yani hayır bu böyle olmuyor falan demeyin çünkü öyle olmadığını ben de biliyorum.

Çok bir bilgim olmadığı için öğrenmekle uğraşıp bir de öğrendiklerimi yanlış yorumlayıp yazarsam daha vasat bir durum çıkar ortaya. Bu yüzden tamamen kendi mantığımla yazma kararı verdim.

Bir de ünlü marka zincirleri hakkında bilgilerim çoook az. Bu bölümde Jeongguk alışveriş sevdasını gösterdi biraz, yanlış veya saçma şeyler görmeniz oldukça doğaldır. Her gün Prada ve Gucci'ye girmiyoruz sonuçta. Ya da hiç girmiyoruz...

Biraz da acı gerçekler.

Duydum ki Gangnam Kore'nin Nişantaşısıymış. O zaman Jeongguk Gangnam'da fıldır fıldır gezsin dedim.

İyi okumalar diliyorum, yorum sınırı 25♡

•••

28 Eylül Çarşamba, 11.23

Bugün uygulamalı dersimin olmamasının sevinciyle kendimi yansıtan kıyafetlerimi giymiş, okula öyle gelmiştim. Basit bir tişört ve arka kalçamın altı yırtık olan bol kot pantolonumla oldukça rahat hissediyordum. Ayrıca kış olduğundan dolayı üzerime de kargo siyah ceketimi almıştım ki, bu ceketimi giyebildiğim her gün benim için güzel geçerdi. Şanslı ceketimdi.

Ve bugüne özel giymiştim, kış falan tamamen bir bahaneydi.

Bugüne özel olmasının sebebi ise bugün Taehyung'un olduğu bölüme gelecek olan kulüp antrenörleriydi. Onların bölümünde seçmelerin bu kadar erken başlamasının sebebi ihtiyacın fazla olmasıydı. Ne kadar basketbol bölümü olursa olsun çoğu kişi yeterince iyi bir noktaya gelemiyordu. Kulüpler iyi öğrencileri kapmak için dönem başı seçmelere başlıyor, doğal olarak da seçmeler birçok kademeden oluşuyor ve haftalar sürüyordu.

Voleybolda durumlar tamamen farklıydı. Sadece bölümün aksine küçük kurslarda bile kendini geliştirmiş oyuncular, yaşları küçük olsa dahi eğer çok iyiyse bizim yerimize tercih edilebiliyordu. Yani kulüplerin oyuncu ihtiyacı kolayca sağlanabiliyordu. Bu demek değildi ki, orta düzey bir oyuncu da kulüplere alınıyor. Hiçbir kulüp orta düzey bir oyuncuyu kulübe almak istemiyordu. Ayrıca boy sınırı, fiziğe önem falan filan derken en iyi öğrencileri seçmek için seçmelerde çok titiz davranıyorlardı. Sadece bizde seçmeler daha orta dönemlerde başlıyordu.

Bunun bir diğer sebebi de iyi oyuncunun kendini direkt göstermesiydi.

Neticede, bugün en iyi kulüplerden birisinin antrenörü ve yardımcıları gelecekti. Ve Taehyung bölümüyle beraber maça çıkacaktı. Birçok kişi onu izlemeye gelecekti, bu yüzden benim de orada olmam ve kendimi göstermem lazımdı. Sevgilisi de orada olurdu muhtemelen lakin benim için bir önemi yoktu. Bazı durumlar dışında gözümde bir yokluktan başka bir şey değildi.

Super Freaky Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin