5. Bölüm

833 59 53
                                    

NASIL NAKİL ALDIRILIR VEYA KAÇ GÜN SONRA OKULA BAŞLANILIR BİLMİYORUM ONUN İÇİN BİR HATA VARSA TAKMAYIN LÜTFEN.

Jungkook eve gelir gelmez kendini yatağa atmıştı. Yeni okula nakil aldırmış, ertesi günde okulunun ilk günü olucaktı. Okulunu düşünürken aklına Ay gelmişti. Telefonunu çıkarıp baktığında 2 yeni mesaj geldiğini görmüştü.

Mesajlar

Okula nakil aldırdın mı?

Eve gidince bana yaz.

Okula nakil aldırdım.

Yarın yeni okulunda ilk günüm.

Sevindim.

Okulunu o zorbalar yüzünden değiştiriyorsun değilmi?


Hayır.


Hadi ama yalan söyleme bana.

3 gün önce sizi gördüm.

Yüzme bilmediğini söylemene rağmen seni havuza attılar.

Üstelik hava soğuk, suda pisti.

Hiç bir şey yokmuş gibi yollarına devam ettiler.

O kız gelip seni kurtarmasaydı boğulacaktın.

Sen bunları nerden biliyorusun?

Sapık olduğumu düşünme ama bir haftadır seni takip ediyorum.

Beni takip ediyorsun ve sapık olduğumu düşünme diyorsun.

Sadece seninle tanışmak istiyordum ve bir türlü cesaret edemiyordum.

Aslında o gün yanına gelip seni kurtaracaktım ama o kız gelince geri vazgeçtim.

Sanırım biraz utangacım.

Sen mi?

PUAHJBOJALFJHPNS

Güldürme beni.

Hiç öyle durmuyorsun.

Sanalda pek öyle olmayabilir ama normalde çok çekingenimdir.


Bunu bildiğim iyi oldu.
Artık utangaç olmayan insanları listemden çıkarabilirim.

Ne listesi?

Bir şey değil ya.
S

eni bulmak için öylesine.

Beni bulabileceğini hiç sanmıyorum Kook.

Jungkook, gizli fanı ile biraz daha konuştuktan sonra sabah okul olduğu için yatıp uyudu.

Sabah yine bir önceki gün gibi alarma söverek uyandı. Hazırlanıp, kahvaltısını yaptıktan sonra geç kalmamak için hemen evden çıktı.

Yeni okulu eskisinden daha uzak olduğu için otobüs ile gidecekti. Otobüs durağı ve evi arasında 5 dakikalık bir yürüme mesafesi vardı. Otobüs durağına gelince otobüsün gelmesini bekledi. O sırada hâla Hoseok'a okulunu değiştirdiğini söylemediğini hatırladı. Önceki gün yanlız kalamamışlardı. Telefondan yazdığında da diğerlerinin görme olasılığı vardı. Nasıl haber vereceğini düşünürken, bu gün okula gitmediğin de anlayacağını umarak tüm düşünceleri kafasından uzaklaştırdı.

Bi kaç dakika sonra otobüs gelmişti. Hemen binerek, boş koltuklardan birisine oturdu. Okula varana kadar yarım bıraktığı kitabını okudu. 15 dakika kadar sonra otobüs okulun yakınlarındaki durağa geldiğinde Jungkook inmişti.

Okulun önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve yavaşça bıraktı. Okulun ilk günü için oldukça heyecanlıydı. Sınıfı henüz belli değildi onun için önce müdürün odasına gitti.

Kapıyı çalınca içerden müdürün sesi gelmişti.

Müdür:
Girebilirsin.

Jungkook yavaşça kapıyı açarak içeriye girdi. İçerde müdür ile beraber bir tanede öğretmen vardı.

Jk:
Ben sınıfımı öğrenmek için gelmiştim de.

Müdür:
Adın ne?

Jk:
Jeon Jungkook.

Müdür:
Bakalım. Senin sınıfın 10/C.

Müdürün ardında öğretmen söze girmişti.

Öğretmen:
Gel sana sınıfının yerini göstereyim.

Müdürden izin isteyerek kapıdan çıktılar. Öğretmen önde Jungkook ise bir adım geride öğretmeni takip ediyordu.

Bir sınıfın önüne geldiklerinde durdular. Jungkook sınıfın bu olup olmadığını merak ederek başını biraz yukarıya kaldırdı ve sınıfların isimlerinin yazılı olduğu yere baktı. (Adını bilmiyom bunun.)

Doğru tahmin etmişti. Sınıfı burasıydı. Öğretmen kapıyı açarak içeri girince Jungkook'da hemen arkasından ilerledi.

Bi kaç defa masaya vurarak sınıfın bakışlarının ona dönmesini sağlayan öğretmen boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.

Öğretmen:
Günaydın çocuklar. Size yeni birisi ile tanıştırmak istiyorum. Bu yeni sınıf arkadaşınız Jeon Jungkook. Ben şimdi gidiyorum sizde yeni arkadaşınızla tanışın.

Jungkook sıralara doğru ilerleyip boş bir yer ararken birden bir çocuk kenarı kayarak Jungkook'a oturması için yer açtı.

Felix:
Buraya oturabilirsin istersen.

Jungkook içten bir gülümseme ile çocuğun yanına oturdu.

Felix:
Ben Lee Felix.

Jk:
Jeon Jungkook.

Felix:
Tanıştığımıza memnun oldum Jungkook.

Jk:
Bende Felix.

Sonunda Jungkook istediğini almıştı. Eziklenmeden geçen bir okul hayatı ve arkadaş. Ya da o öyle sanıyordu.

YENİ BÖLÜM ÇOK GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLERİM YARIN YAPABİLİRSEM TELAFİ İÇİN İKİ BÖLÜM BİRDEN ATARIM. AY ŞAHSİYETİNE GELİRSEK JUNGKOOK İLE TANIŞMASINI FALAN İYİCE KAFAMA OTURTTUM. HERKESİN BEKLEDİĞİ BİRİSİDE OLABİLİR KİMSENİN BEKLEMEDİĞİ BİRİSİDE. NEYSE İYİ GECELER HEPİNİZE.














ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin