15. Bölüm

527 43 15
                                    

Taehyung
Taehyung ve grubu okula gitmemiş tüm gün Jungkook'un okulunun önünde beklemişti. Pek bir şey (hiçbir şey) olmamıştı ama okuldan kaçmak için fırsat bulmuşlardı bir defa ve geri dönmek gibi bir niyetleri de yoktu.

Son dersde bittiğinde hepsi Jungkook'un arkadaşlarıyla eve döneceğini ve daha sonra konuşacaklarını düşünüyorlardı ama bekledikleri gibi olmadı.

Okul sonunda Jungkook, Tae'nin tanımadığı birisi ile bir ağacın altında duruyordu.

Tae:
Bu sarı kim?

Hoseok:
Adı Felix. Jungkook'un sınıftan arkadaşı.

Tae:
Bi ben değil ama... idare eder yinede.

Suga:
Tabi canım bir sen olması için çocuğun ağzına sıçması falan lazımdı.

Jimin:
Kes be. Kimin tarafında olduğu belli değil.

Yoongi:
Bu zaten son zamanlar beni tersleyip duruyor. Hepsi ayrı kafada.

Jin:
Bakın Jungkook bir kızla geri okula gidiyor.

Hoseok:
Burda oturmakla olmaz. Bahçeye falan girip Felix'emi sorsak?

Tae:
Offf okul bitti bir şey olmadı gidelim hadi. Sonra evine falan gideriz.

Jimin:
Bundan sonra ne bok yediğiniz beni ilgilendirmez. Okul bitti mi, bitti.

Suga:
Namjoon gelsin öyle gidelim.

Tae:
Geliyo işte gidelim hadi yavaştan.

Namjoon:
Varmı bir şey?

Jin:
Bir şey olmadı gidiyoruz.

Namjoon:
Bende bir şey var sanırım. Gelirken okulun arka bahçesinde 5-6 kişi gördüm. Birisini bekliyor gibilerdi.

Jimin:
Yani?

Namjoon:
Okullarda zorbalık yapılacağı zaman genelde neresi seçilir.

Hoseok:
Neredeyse hiç kullanılmayan arka bahçe.

Tae:
Gidelim hadi!

Önde Tae olmak üzere hepsi hızla okula girdiler. Felix içeri girenlerden çok çıkanlara dikkat ettiği için kim olduklarını görmemişti.

Koridorda ilerlerken Jungkook'un yanındaki kızın tek başına geri döndüğünü gördüler.

Kız yanlarından geçerken Yoongi ani bir hareketle kızın kolundan tuttu.

Yoongi:
Az önce seninle beraber okula giren çocuk nerede?

Sana:
Bu sizi neden ilgilendiriyor? Hem siz bizim okuldan bile değilsiniz.

Tae:
Arkadaşımız işte söyle nereye gittiğini. Arka bahçede mi?

Sana:
Evet ama öğretmenle görüşüyor gitmenizi önermem.

Yoongi:
Fikrini sormadık. Nerede bahçe.

Sana:
Söylemem.

Hoseok:
Bak arkadaşımıza zarar gelirse sen bizden kurtulamazsın. Nereden gidiliyor şu bahçeye söyle artık!

Sana:
Şuradaki koridordan dönün ileride kapı var zaten.

Yoongi Sana'nın kolunu bıraktığı gibi hemen yollarına devam ettiler. Onlar koridordan dönerken yanlarından Minho ve Rose geçmişti ama iki grupta birbirini görmemişti.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin