11. Bölüm

690 57 25
                                    

O KADAR UZUN SÜREDİR YAZMIYORUM Kİ EN SON NE YAZDIĞIMI UNUTTUM VE GİDİP BAKMAYA DA ÇOK ÜŞENİYORUM AMA SANİRİM EN SON KAFEYE GİDİYORLARDI ONUN İCİN ORDAN DEVAM EDİCEM.

Beşli kafede bir süre oturdular. Hoseok diğerleri ile iyice kaynaşmıştı. Kafeden kalktıktan sonra bir parka gitmeye karar verdiler.

Jungkook sabahtan beri Tae olayını anlatıp anlatmamaya karar verememişti. Anlatsa bile nerden başlıyacağını tam bilemiyordu. O bunu düşünürken arkadaşlarının sohbetinden iyice uzaklaşmıştı.

Rose:
Jungkook?

Jk:
Ha? Efendim?

Minho:
Sabahtan beri bizi dinlemiyor gibisin. Ne oldu aşık mı oldun yoksa?

Minho gülerken Jungkook birden kendini savunma isteği duymuştu.

Jk:
Ne alaka be! Ben niye aşık olacakmış?

Minho:
Sikmedik kardeş sakin.

Jk:
Bir sey demedim zaten... Dün Taehyung kapımdaydı.

Minho:
Neden?

Jungkook:
Şimdi şöyleki. Bu beni işte kapıda bekliyordu. Sonra benimle beraber eve girdi. Bu beni öpecekmiş gibi yaparak dalga geçmeye çalıştı. Sonra tartışmaya başladık seni öpmektense ölmeyi tercih ederim gibi şeyler söyledim. Sonra...

Rose:
Oha! Öpüştünüzmü?

Jk:
Hayır! O beni öptü.

Felix:
E salak aynı şey. Ha tek o öptü ha ikiniz birden öptünüz.

Hoseok:
Sonuç olarak dudaklarınız birbirine değdi mi değdi.

Jk:
Hayır. Bu daha çok... yani yanaktan öperler ya onun gibi bir şey bence.

Minho:
Tamam o zaman bundan sonra seni yanaktan öpeceklerine dudaktan öpsünler. Aynı şey sonuçta.

Jk:
Ya kesin sesinizi be! Öpüşmedik diyorsam öpüşmedik!

Hoseok:
Tamam öpüşmedinizde ben bir şey sorucam. Sen hâla Taehyung'a aşık mısın?

Rose:
Oha! Sen Taehyung'amı aşıksın?

Jk:
Hayır değilim! Sadece bir defa yakışıklı olduğunu söyledim. Hoseok çok farklı yerlere çekiyor!

Minho:
Oha dizilerdeki gibi. Zorbasına aşık Jungkook.

Felix:
Tae'de Jungkook'a aşık olursa o zaman tam dizilerdeki gibi olur.

Jk:
Lan aşık değilim diyorum!

Hoseok:
Sen üzülme ben sana daha iyisini ayarlıyacam.

Jk:
Ben şuan evrenden mi silindim?

Hoseok:
Yoo. Sap kalma diye birini ayarlayacam işte.

Jk:
Sen önce kendine birini bul. Çok da kendinden önce birine bulmak istiyorsan... Rose'ye bul!

Rose:
Ben niye arada kaynadım?

Jk:
Canım istedi.

Rose:
Canını si-

Minho:
Aaa terbiyesizlik yapma Rose.

Felix:
Ne terbiyesizliği canım çok saygılıdır Rose'm.

Rose:
Tabi canım öyleyimdir ben. Bekleyin hatta melek gülüşü yapıcam size. Hahhhahahaha.

Hoseok:
Bu daha çok şeytan oldu sanki.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin