Biliyorum biliyorum bölüm cok erken geldi. Alkışlamaya gerek yoktur.
Gün boyu Jungkook diğerleri ile beraber takıldı. Sohbet edip hep beraber Jin'in yemeklerinden çaldılar. Jungkook yılların hırsızı gibi en çok çalan kişi olarak diğerlerini şaşırtmıştı. Ders aralarında bir kaç kişi daha toplayarak futbol oynadılar. Jungkook'un diğerlerini şaşırttığı bir konuda bu olmuştu aralarında en iyi oynayan kişiydi. Son dersin bitmesine 15 dakika kaldığında çıkmak için izin istemişti.
Tae:
Neden erken çıkıyorsun?Jungkook ona elbette gerçeği söylemeyecekti. Belki biraz duygu sömürüsü yapardı.
Jk:
Babamla hastaneye gideceğiz.Tae:
Niye? Bir şeymi oldu?Jungkook formasının kolunu yukarı sıyırarak kolunu gösterdi. Kolunda morluklar vardı.
Tae:
Ne oldu koluna? Kim yaptı?Jk:
Siz.Tae:
Biz mi?Jk:
Evet. Dün sizle konuşmadan önce okulda yapmıştınız. Dünden beri kolum ağrıyor. Babamda bu gün hastaneye gidelim dedi.Tae:
Özür dilerim Kook.Jungkook, Tae'nin yüzüne baktığında yüzünün asıldığını gördü. Ya Tae onunla uğraşmaktan gerçekten vazgeçmişti ya da çok iyi rol yapıyordu.
Jk:
Sorun değil.Tae:
Hayır sorun!Elini Jungkook'un koluna götürdü. Jungkook'da rol gereği ağrıyormuş gibi yaptı.
Jk:
Ahh.Tae:
Özür dilerim ağrıtmak istememiştim.Jk:
Sorun değil ben artık gitsem iyi olur. Babam şimdi gelir.Sırasından kalkarak adımlarını sınıf kapısına yöneltti. Sınıftan çıkınca kendini tutamayarak güldü.
Jk:
Cidden bi an gerçekten üzüldüğüne inanacağım. Bi insan bu kadar iyi rol yapabilirdi. Neyse drama queen olmak çok güzel bir şey.Okuldan çıktığımda etrafa bakındı ama babasını göremedi. Bir banka geçip oturarak beklemeye başladı. Okulun bitmesine 13 dakika vardı. Babası gelene kadar telefona bakmak için telefonunu çıkardı. Telefonuna baktığında bilmediği bir numaradan bir kaç tane mesaj geldiğini gördü. Kimin yazdığına bakmak için mesajlara girdi.
Mesajlar
Nasıl bu kadar mükemmel olmayı başarıyorsun Jeon...
Yıldızlardan bile parlak olan gözlerine daha yakından bakmak isterim.
O zorbalar için fazla iyisin sevgilim.
Jk:
Bu kim be? Büyük ihtimalle birisi beni işletiyordur.Umursamamaya karar verip uygulamadan çıktığı anda bir mesaj daha geldi.
Mesajlar
Neden dersten erken çıktın?
Mesajı görünce kim olduğunu anlamak için etrafa baktı ama yakınlarda kimseyi göremedi. Tam mesaja cevap vereceği sırada babası geldi. Mesaja daha sonra cevap vermeye karar vererek arabaya bindi.
Bay Jeon:
Okul nasıldı?Jk:
Diğer günlerden daha iyiydi.Bay Jeon:
Arka koltukta börek var. Annen yaptı. Açsan yiyebilirsin.