8. Bölüm

753 62 68
                                    

Dün yeni bölüm atmaya üşendim onun için bugün BELKİ bir bölüm daha atarım.

Rose ve Minho kendi sınıflarına giderken, Jungkook ve Felix'de kendi sınıflarına gitmişlerdi. Gün boyu dörtlü beraber takılmışlardı. Öğlen arasına girdiklerinde vakitlerini genel olarak sınıtfa geçirmeye karar vermişlerdi. Öğlen arasından sonra 3 dersleri vardı ve üçüde matematikdi. Öğlen arasının bitmesine son 20 dakika kalmıştı ki Felix birden bir şey hatırlamış gibi eli ile ağzını kapattı.

Minho:
Ne oldu Felix?

Felix:
Ben matematik ödevini yapmayı unuttum.

Rose:
Süper zeka.

Minho:
Benimkinden bak bari.

Felix:
Süpersin.

Rose:
E hani kantine inip tıkınıcaktık? Ben acıktım.

Minho:
Ben Felix'e ödevinde yardım ederim. Sizde kantine inin.

Rose:
Gidelim mi?

Jungkook:
Olur. Zaten bende kahvaltıdan sonra bir şey yemedim daha.

Rose:
Hadi o zaman. Siz bir şey istiyor musunuz?

Minho&Felix:
Hamburger.

Rose:
Bir gün hamburger yemekten mideniz öbür tarafa göçecek. Neyse hadi gidelim.

Rose uçarak denecek kadar hızla sınıftan çıktıktan sonra ardından hemen Jungkook çıktı. İkili sohbet ederek kantine ilerlemeye başladılar. Kantine geldiklerinde Gyuwan'ın sesini duydular.

Gyuwan:
Jeon!

Rose:
Duymazdan gelip yolumuza devam edelim.

Jk:
En son birisini duymazdan geldiğimde dayak yiyordum. Son anda kurtuldum.

Rose:
Tamam ne istiyorsan onu yap.

Jk:
Ne va-

Gyuwan:
Şimdi sadece sana sorduğum soruyu yanıtlayacaksın. Tamam mı?

Rose:
İstemezse yanıtlamaz zorlayamazsın.

Gyuwan:
Güzelim bu işlere biraz fazla karışıyorsun. Şimdi Jeon. Evet ya da hayır diyeceksin. Buraya **** Lisesinden mi geldin?

Jungkook bir an duraksadı. Geldiği okulu nerden bilebilirdi ki? Gerçekten onu araştırmış mıydı? Zorbalık gördüğünü öğrenmişler miydi?

Jk:
Evet de neden sordun ki?

Hepsinin yüzüne bir gülümseme yerleşirken adı Do-yun olan çocuk konuştu.

Do-yun:
Zavallı Jeon.

Rose:
Bu kadar saçmalık yeter! Hadi Jungkook.

Rose, Jungkook'un kolundan tutarak çekiştirdi. Jungkook'da hiç itiraz etmeden ilerledi.

Gyuwan:
Sonrasını duymak isteyeceğinizi sanmıştım.

Rose umursamadan ilerlerken Jungkook ne diyeceğini birazda olsa merak ediyordu.

Sua:
Söyleyeceklerimiz Jungkook'u ilgilendiriyor. Yerinizde olsam dinlerdim.

Rose:
4 tane hamburger, 4 tane kola.

Jk:
Rose ya zorbalık gördüğümü öğrendilerse?

Rose:
Benimde aklıma ilk o gelmişti. Umarım öğrenmemişlerdir.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin