Seungmin, Magialık maskesini çıkarmış biraz nefesini toparlamaya çalışmıştı çünkü bu maske onu fazlasıyla bunaltıyordu . Derken arkasından yaprakları ezen botların seslerini duydu . Yavaş ve temkinli bir şekilde geliyordu . Maskesini takıp yaslandığı ağaçtan uzaklaştı . Yavaşça arkasını döndüğünde hiç görmek istemediği kişiyi görmüştü .
"Avcıların" konseyi Bang Christopher Chan duruyordu karşısında .
Göz göze geldiklerinde maskeye şükretti içinden .
Kısa bir kovalamacanın içinde buldu birden kendini .
"Yüce Apollo aşkına ! Yorulmadın mı be adam !?"
Genç Magia'nın koşarken fark etmediği birşey vardı . Chan o koşarken uçuşan uzun saçının altında ensesinde ki dövmeyi görmüştü .
----
Hi guysss !
Naber
Bu kurgu çok fena hoşuma gitti
Ve hiç takılmayacağım bir kitap olacak eminimMagia ne diyeceksiniz biliyorum
Magia ispanyolca da büyü anlamına geliyor yani o zamanlarda kara büyücülere denilen takma isim gibi birşeyMaske ve pelerin ise Magialar işe gittiklerinde birisi onları görse dahi yüzlerini veya bedenlerini tarif edemesin diye kullandıkları şeyler . Yani işe gitmeleri zaten tehlikeli iken birde böyle birşeyi göze alamazlar .
İlerleyen bölümlerde şu karşımıza çıkacak . Her Magia'nın takma ismi vardır gerçek adlarını ailesi dışında hiç kimse bilemez . Çünkü başka bir Magia tam isimlerini bilirse kara büyü yapmaları çok olası bir durum bunun önüne geçmek için bunu yaptılar . Sadece soy isimlerini ve takma adlarını kullanıyorlar yani .
"Avcılar" ise Magiaları yakalayıp canice öldüren birliğe deniliyor . Bu birlikte olmayanların Magiaları öldürme veya onlara saldırma hakları yoktur çünkü Magiların kendilerine büyü yapacaklarını sanatlar .
Son olarak Seungmin'in 'Yüce Apollo !'
Demesinin sebebi şu ;Apollo yunan mitolojisinde müziğin, sanatların, güneşin, ateşin ve şiirin tanrısıdır . Aynı zamanda da kehanet yapan bilici tanrıdır bunu çok fazla kişi bilmez .
Kehanet yaptığı için Magiaların tek inandığı tanrıdır . Böyle bir kitapta bu sözü kullanmak istedim yani 'Yüce Apollo' sözünü sıklıkla göreceksiniz .
Bir açıklama yapmak istiyorum kitap tamamen benim hayal ürünüm . Ben uydurdum yani başka bir yerde görmedim tarihdende esinlenmedim . Gerçek tarih de o zamanlarda gerçekten büyü yapanlar hatta bazı kesimin cadı olarak adlandırdığı kişiler tabii ki vardı kanıtlanan birşey zaten ama ne o büyücülere Magia deniyordu ne de Apollo'ya inanıyorlardı . Sadece kitaba uyması için Apollo karıştı işin içine hepsini ben bir biri ile bağlayıp uydurdum
GERÇEK DEĞİLLL !!Kitap hakkında ki görüşlerinizi alayım .
İyi gecelerrr 🤍
Seungmin'in işe giderken kullandığı Magia maskesi ve pelerini
Ensesinde ki Magia dövmesi bunun anlamını sonra anlatıcam her Magia'da yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...