Bang Christopher Chan
Dışarıya çıktığımda bir süre ormanı izledim. Temiz havayı soludum . Bir şekilde içimde ki karışıklığı yok etmeye çalıştım .
Çabalarımın boşa olduğunu biliyordum . Ne yaparsam yapayım yok olmayacağını biliyordum .
Çok küçüklükten bu varlıklara kin beslemiştim insanlara durduk yere zarar verdiklerini düşünmemi sağlayan kişilere inanmıştım .
İnsanların beynini yıkayan topluluğun iyi olduğuna inanmıştım .
Gerçi insan denen varlık, canavar desem daha iyi olur sanki . Kandırılmaya oldukça müsait . Kendi gözlemlerini hiçe sayıp düşüncelerini yok edip kendisini zorla ona diretilen benliğe dönüştürmeye çalışan bir canavar .
Bende bir canavardım , kim bilir bu zamana kadar kaç tane suçsuzun kanını taşıyordum .
Sadece ufacık bir şüphe yüzünden kaç kişinin canını almıştım .
İnsan veya kara büyücü . Hiç kimse benim yaptıklarımı hak etmiyordu .
O canavar, katil, lanetli, yaratık, iblis, diye andıklarımızın bizden daha masum olması da bunu düşünmeye itiyordu beni .
Kara büyücülerin çığlıkları, yalvarışları beni durdurmaz gözümü kırpmadan, acımadan canlarını alırken sadece o gün korkmuştum .
Ona bilmeden zarar vermekten veya verilmesinden korkmuştum .
Fark ettiğimde ellerimden tiksindim onları kesip alsınlar istedim benden .
Nasıl bu kadar gözüm boyanabilmiş ve kendi düşüncelerimi hiçe saymıştım ?Dedim ya kendisini ona diretilen benliğe dönüştürmeye çalışan bir canavar .
Bir nefes daha aldım . Batıyordu artık bu da . Canımı yakıyordu fazlasıyla .
Sanki tanrı nefeslerini keserek aldığım canların hesabını soruyordu bana .
Ormanda yürüdükçe daha çok uzaklaştım tüm herşeyden . Önceden bunu onları yakalamak için yaparken şimdi sadece onu görmek için yapıyordum .
Onlardan birisini yok etmek için sabırsızlanan ben . Şimdi onlardan birisini görmek için hızlanan kalbini zapt ediyordu .
İlk gördüğümde , çok dikkatimi çekmişti .
Kalbimi hızlandırmıştı . Öldürdüğüm varlıklardan birsi olduğunu bilmeme rağmen buna izin verdim .Unuttum , daha doğrusu sandım . Bana diretilen benliğime tekrar saklandım . Kaçmam zordu, imkansızdı .
Tekrar gördüm, ruhun tekrar hatırlattı onu kalbime . Gözlerimin içine cesaretle bakmaya çalışsa da kokrusu titreyen irislerinden belli oluyordu .
O zaman daha çok iğrendim benden . Aptal benliğimden .
Birisinin daha doğrusu onun benden korkmasından nefret etmiştim. O titreyen irisleri görmemek için kendi gözlerimi sökebilirdim yuvalarından .
Daha çok izledim onu daha çok bekledim . Daha çok dikkatimi çekti daha çok girdi kalbime, aklıma .
Mesleğimi bırakmak bile aklımdan geçti hala daha geçiyor . Daha fazla bu lanetli konumum da olmak istemedim .
Bir ay
Tam tamına bir ay oldu, aklıma ve kalbime yerleşeli .
Nefretimi içime attım, yok ettim . Bir daha gelmemesi için kendimi zorladım .
Benliğimi buldum, omzumda ki yıllardır artan yükü bıraktım . Derin bir nefes aldım .
Bu sefer ki boğmaktan çok beni rahatlatmak içindi . Sanki tanrı kendimi suçlamamdan yeteri kadar zevk almış, onun için tekrardan iyi etmek istiyordu beni .
Göle yaklaştım ay'ın yansıması olan göle doğru adımladım .
Biraz orada ki yansımayı izledim . Parlak ayın üstünde onu hayal ettim . Kaptırdım yine kendimi zaman kavramını unuttum .
Benden kaçarken uçuşup düşen şapkası sayesinde ensesinin hafif üzerinde biten kahverengi saç tutanlarının altından gördüm dövemsini .
Ondan önce gölün üzerinde ki ay kadar parlak olan tenini gördüm . Yorgun duruyordu . Fazlasıyla yorgun . Bir yandan acı dolu , kırıklarını saklamaya çalışırken .
O an anladım
Bu zamana kadar beynime küçüklükten beri yerleştirilen düşünceyi o an sildim .
Çünkü o çok masumdu
Çok temizdi
Çok saftı
Fazla da güzeldiOnu tanımamak zordu,
Onu unutmak imkansızdı .Kendimi zorlasamda bırakmak zordu,
Canını yakmak imkansızdı .Gözlerimi kapatıp soğuk gece de artık öfkeli değilde sakin olan rüzgarı hissettim tüm yüzümde .
Arkamdan esen hafif meltemden kokusunu aldım .
O da ayrıydı
Onun gibi farklıydı
Güzeldi"Kont Chris ?"
Tekrar bulmuştu beni, büyü güzelim .
--------
Kısaydı biliyorum ama bu bölümde daha çok Chan'ın ne hissettiğini anlayın istedim .
Yazım hatası varsa kusura bakmayın
Birdeee bu bölüm kremlı tanem için geldi normal de duyuruda dediğim gibi tüm bölümleri yazdiktan sonra bölümler gelecekti ama dedim bir sürpriz olsun
Diğer bölümler 3 gün sonra gelmeye başlayacak 2 gün arayla atacağım bölümleri 🤧
Sizi seviyorum
Bayyuuu 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...