0.2

195 34 69
                                    

Başlamadan ilk defa buraya bir duyuru yapacağım . Olaylar 17. yy da geçiyor ama kıyafetlerin bazıları günümüzde ki gibi olabilir çünkü aklıma yazabileceğim bis kıyafet gelmiyor :(

----

Sabahın erken saatlerinde gözlerimi aralamış baş ağrım ile yataktan kalmıştım . Rüya işlerini bu yüzden sevmiyordum çok yorucu oluyordu ve iki üç gün boyunca bunu atlatamıyordum .

Banyo da işlerimi halletmiş biraz daha kendime geldikten sonra siyah bol dizleri yırtık bir kot pantolon mavi renkte bir crop sweat giymiştim . Saçlarımı da taradıktan sonra öylece bırakmıştım . Gözlüklerimi taktıktan sonra çantam ile odadan çıktım .

Tapınağın ana kısmına yürürken dün olanları düşünüyordum .

O kadar şanssızım ki normal bir köylü ile değil kont Chan ile karşılaşmıştım . Birde üstüne ona diklenmiş iyice damarına basmıştım .

Ama o da çok ezikledi ne yapsaydım yani sinirlendim .

Kendimi ele verebileceğim veya beni hatırlayacağı birşey olup olmadığını hatırlamaya çalışırken şapkamın koşarken geriye düştüğünü hatırladım .

Olduğum yerde dona kalırken elim ensemde ki dövmeme gitti .

Siktir

Cidden

Eğer koşarken dikkatli baktıysa ve dövmeyi fark ettiyse ben bitmiştim . Çünkü bu dövme özeldi benden başkasında olamazdı .

Neyse ki saçlarım biraz uzun ve ensemi biraz kapatıyorda çok belli olmuyor .

Derin bir nefes alıp vermiş bunu şuanlık kafama takmamaya çalışarak ölüler dersine girmiştim .

^^

"Sky !"

Arkamdan seslenilmesi ile durup oraya dönmüş gelene bakmıştım .

"Efendim Han . Birşey mi oldu ?"

"Bay Joon odasında seni bekliyor"

Apollo biraz teker teker gönderebilir misin bir anda olmuyor kaldıramıyorum .

"Tamam Han teşekkür ederim"

"Rica ederim güzellik"

Bana gülerek bakan arkadaşıma aynı şekilde karşılıklı vermiş yanından geçerken stresim daha çok ağır basarak bu gülüşü soldurmuştu .

Hızlı adımlarla korkarak çarpan kalbim ile üst kata giderken ne olabileceğini düşünüyordum ama her şekilde çıkmaz sokakta buluyordum kendimi .

Umarım yine bir iş olmaz . Olursa da rüya tabiri olmasın lütfen .

Odanın önünde durmuş kapıyı çaldıktam sonra içeri girmiştim . Kapıyı arkamdan kapatıp masasında oturan bay Joon'un önünde durmuş ellerimi de birleştirmiştim .

"Buyrun bay Joon beni çağırmışsınız"

"Evet, konuşmamız lazım"

Başını elinde ki kağıtlardan kaldırmış gözlerini benimkilere kilitlenmişti .

"Kont Bang Christopher Chan"

İşin içinde bu herif olacağını tahmin etmiştim . Ve bu herif varsa yine tahmin ettiğim gibi kötü birşeydi .

"Buraya geliyor"

"Ne !?"

"Bir süre burada kalacak bir nevi kontrol . Bunun sebebi sen misin diye merak ediyorum"

𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin