Seungmin
Sabah belimde dolanan ellerle, ensemde ki dövmemin üzerinde ki dudaklarla uyanmıştım . Chan yavaş yavaş ellerini belimde dolaştırırken bir yandan da ensemde soluklanıyordu .
Gözlerimi kırparak ayılmaya çalışmış daha sonra ufak bir gülümseme ile belimde ki ellerin arasında arkamı döndüm . Chan kapalı gözlerini benim kıpırdanmam ile açarken aynı benim gibi gülümsedi .
"Günaydın büyü güzeli"
"Günaydın sevgilim"
Uykulu birşekilde konuştuğunda bedenim titremişti . Bu adamın bana yaptığı etkisini hiçe sayamazdım .
"Chan, aklıma birşey geldi"
"Ne geldi ?"
Parmak uçlarımı onun yapılı göğüsünde gezdirirken alt dudağımı büzmüş uykulu beynim ile cümleyi toparlamaya çalışıyordum . O sırada dudaklarımı örten sıcaklık ile beynim daha da uyuşmuş tüm hareketlerim durmuştu .
Ufacık bir öpücük bırakıp geri çekildiğinde dilim tutulmuş şekilde ona bakıyordum . Bu halime büyük bir kahkaha patlattığında anlıma düşen kâhküllerimi kulağımın arkasına atmıştı .
Al işte, kesin herkes duydu birlikte olduğumuzu .
"Ne diyeceksin güzelim söyle hadi"
Eğlenerek benimle konuşurken üzerimde ki etkisinin oda farkındaydı . Gözlerimi kısarak ona bakarken tırnaklarımı hafifçe tişörtünün üzerinden ona batırmıştım .
"Şu vurdum duymaz hallerin gıcık ediyo beni"
"Ne yaptım ya ? Hakkımı yiyorsunuz beyefendi"
Kıkırdayarak ona bakmış anlımı göğüsüne bastırmıştım .
"Neyse birşey diyecektim ben"
"Ne diyecektin sen ? Söyle hadi"
Ufak bir sessizlik odayı kaplarken ne diyeceğimi toparlamaya çalışıyordum hâla ama sayesinde mümkün değildi .
"Unuttum"
Sessizce konuştum, başımı kedi gibi onun göğüsüne sürerken az öncekinden daha büyük bir gülüş bırakmıştı odaya .
"Seungmin ! Çok tatlısın"
Başımı kendisinden çekip yanaklarımı sıkmaya başladığınsa gülerek ona baktım . Tamam yanaklarım biraz acıyor ama sorun yok .
"Ya, Kont Chan . Yanaklarım acıyor"
Beni umursamadan biraz daha yanaklarımla oynamış daha sonra kızarmaya başlayan yanaklarıma birer öpücük kondurmuştu .
"Kalk hadi, uyanmanı bekledim ve geç kaldım . Sende dersine git"
Yanaklarımı ovuşturarak yataktan kalkmış dolabımın önüne geçmiştim . Bol siyah bir pantolon üstüme de siyah renk bir gömlek ve beyaz örgü süveter almıştım .
"Arkanı dön"
"Utanıyor musun sen"
"Ne alakası var ?"
Utanmayacağımı düşünerek tişörtümü üzerimden çıkartıp gömleği giymiş düğmeleri iğliklerken herşey normal gidiyordu .
Pantolonumu çıkarırken sırıtarak bana bakan adamla göz göze gelene kadar .
"Ya ! Bakma şöyle !"
Çıkarttığım tişörtü onun üzerine atmış yüzüne gelmeden gülerek arkasına dönmüştü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...