0.6

170 26 87
                                    

Kim Seungmin

Mezarlıkta gördüğüm yardım için bana yalvaran ruhlar hala daha zihninin içinde dönüyordu özellikle o nefret gözler tekrar tekrar karşıma geliyordu sanki .

Tapınağa yaklaşmadan pelerinimi ve maskemi çantama koymuş nefeslerim düzenlemeye çalışırken ne yapacağımı düşünüyordum .

Özellikle Jiseok'un katili Hien denilen adam . Magia olduğu belliydi ama elementleri kontrol etmesi imkansızdı .

Dalgın bir şekilde yürürken karanlık gecede gözüme çarpan bedene dikkat kesildim .

Kont Bang Christopher

Bir süredir kafamı karıştıran avcı

"Kont Chris ?"

O kadar dalgındı ki sesimi duyduğundan şüphe ediyordum . Kaşlarını çatarak karşısında duran gölü izliyordu .

Bizim tapınağı nasıl yakacağını planlamıyordur umarım .

"Bay Chirs !"

Biraz daha sesimi yükselttiğimde yerinde sıçrayarak bana dönmüştü . Bakışlarında ki dalgınlık gitmiş yerini huzur ve sıcaklık gelmişti .

"Oh, merhaba Sky"

"Çok dalgın görünüyordunuz efendim, bir sorun yok değil mi ?"

Kesinlikle bir şey vardı iyi mi yoksa kötü mü belli değil ama vardı birşeyler . Hissetmek için rüya magiası olmaya gerek yoktu .

"İyiyim bir sorun da yok . Ama bana ismimle seslenmen konusunda anlaştık sanıyordum ?"

"Pekala, alışkın olmadığım için oluyor"

"Sorun değil"

Konuyu dağıttına göre bu adamda kesin birşey var . Çıkar yakında kokusu .

"Biraz yürümek ister misin ? Her zaman iyi gelir"

İrislerimde ki derinlik artmış sıcaklığı giderek beni de ısıtmıştı .

Bundan bir ay öncesinde tanıştığımız zaman da olsak kesinlikle bir tarafım yemezdi bunu demeye . Ama içinde ki o merhameti gömüştüm . İlk zamanlar da ki o saf nefreti ve kalpsizliği yoktu artık . Bu da beni ona daha çok çekiyordu .

"Tabii , olur"

İkimiz yan yana yürümeye başlayınca kalbimin hızlanmasına kaşlarımı çattım .

Tamam adam beni etkiliyordu da bu kadar olacağını beklemiyordum .

Bir süre sessiz bir şekilde ilerlemiştik . Sessizliği bölen tabii ki de sabırsız bendim .

"Ne zaman gideceksin ?"

"Bilmiyorum eğer ki komutan çağırırsa giderim"

"Gitmek istiyor musun ?"

"Açık konuşmak gerekirse tapınağa neden geldiğimi biliyorsun diye tahmin ediyorum ?"

Başımı usulca sallayıp onayladım onu . Elbette biliyordum kara büyücü avlamak için .

"İlk başlarda hemen bulup işi halledip hızlıca gitmek istiyordum . Ama şimdi kalmak istiyorum"

"Bir sebebi var mı ?"

"Var, ama bunu daha sonra açıklarsam daha iyi olur"

İstemsiz hafifçe kaşlarımı çattım . Madem söyleyeceksin niye sonraya erteliyorsun ? Al işte sabaha kadar uyumayıp düşüneceğim artı bir konu daha .

𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin