Bu kitap hakkında bir açıklama yapmam gerektiğini hissettim duyurulara yazsam bile beni takip etmeyip kitabı okuyan çok kişi var herkesin görmesi için böyle yapıyorum lütfen atlamayın ve en sona kadar okuyun
Kitap en başta da dediğim gibi tamamen benim kurgum benim hayal ürünüm olan bir kitap .
Ben bu kitabı yazarken gerçek tarihten esinlendiğim yerler oldu . Ama adı üstüne esinlenme bu tamamen gerçek tarih değil değiştirerek kendi kurgumu katarak yazıyorum .
İsimleri özellikleri tamamen bana ait karakterler var daha önce hiçbir fantastik kurguda okumadığım bir sürü şey var yani sizinde neredeyse hiçbir yerde görmediğiniz şeyler olacak bu kitapta .
Ve en önemli konu angst olması
Kitaplarda angst kelimesi ikiye ayrılıyor ya iki kişiden sadec tek kişinin aşkı olur reddedilir yada kitap sonunda çift birleşemez . Genel olarak angst mutlu son ile bitmeyen kitaplardır .
Bizim çiftimiz yani Chanmin birşleşiyor birlikte oluyorlar ama kitabın sonu mutlu bitmiyor daha farklı bir son kurguladım .
Daha çok ağlayacağınız duygulanacağınız bir final var yani .
Şundan da bahsedeyim kitabımda dediğim gibi tarihten değiştirerek yada tamamen benim kurgum olan kelimeler olaylar karakterler var kitabı okurken bu ney bu ne demek gibi sorular sormanıza gerek yok sadece bölüm sonunda yazdığım kısmı okuyun .
Çünkü mutlaka bilmediğiniz kelimeleri falan ben en sonda ayrıntılı bir şekilde anlatıyorum .
Daha çok duygu yüklü bir kitap şuanda bölüm stokluyorum ki yb için çok fazla beklemeyin final bölümünü bitirdikten sonra iki günde bir yb gelecek .
Haftaya salı günü yüksek ihtimal bitiririm yazmayı ama bu bir iki gün daha ek olarak uzayabilir çünkü kitabın kurgusu gerçekten ağır ve duygu yüklü iyice düşünüp kontrol ederek yazmam gerekiyor .
Bu kitap için bir sürü not tuttum haftalarca o kadar ağır yani .
O yüzden 'ya bu yazarda hiç yb atmıyo' demeyin beklmemeniz için ben stok yapıyorum yoka bir hafta da bir kere iki hafta da bir kere yb gelir .
Herşeyi açıkladığımı düşünüyorum son kez bu önemli uyarıyı tekrar edeceğim bundan sonra da bir daha açıklama yapmam .
Kitap da geçen olaylar/karakterler/kelimeler tamamen benim kurgum benim hayal ürünüm başka hiçbir kitap da yok !
Hiçbirinin gerçek tarih ile alakası yoktur esinlendiğim yerler var ama olduğu gibi yazmadım değiştirerek yazdım !
Sorunuz varsa sorabilirsiniz
İyi geceler 🤍
Düzenleme ;
Birşey daha demem gerektiğini hissettim
Kitabın tarihi 19. Yüzyıl yani 1800'lü yılları içeriyo yani kitap o tarihlerde geçiyo .
Kıyafetler bir kaç kelime belki şimdi ki zaman gibi olabilir bu da o zaman ki kıyafetleri ve konuşmaları olduğu gibi yazarsam bilmeyenler için kafa karıştırıcı olabilir .
O yüzden kıyafetler ve kelimeler harici genel olarak kitap 19. Yüzyılda geçiyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...