"Sky ?"
Arkamdan tekrar kalın sesi geldiğinde irkilerek kapının kulbunu tutan elimi geri çektim ve sım sıkı kapattığım gözlerimi açtım .
Artık alışkanlık olarak derin bir nefes verdim dışarı . Cesaretimi toplayıp arkamı döndüm yavaşça . Çatılı kaşları ve anlamaya çalışan koyu siyah renk irislere denk geldiğimde bedenimden bir ürperti geçmişti .
Apollo bu nasıl bir şey böyle !?
Ondan güçlü olan benim ama baskın olan ve korkutucu olan taraf o !"Son kez soruyorum . Ensende ki dövme neyin nesi ?"
Sorusunu tekrarladığında normal gözükmeye çalışırken aklımdan bin bir türlü senaryo geçiyordu .
İki şey var ya güzel bir yalan atacak ve kurtulacaktım . Yada attığım yalan başımga patlayacak ve Magiları on metre öteden tanıdığı söylenen adam beni enseleyecekti .
"Cevap ver Sky !"
Derince yutkunum daha fazla susarsam artık bir cevap beklemeyin burada alacaktı canımı .
"Şey bay Bang o dövme annemden yadigâr bana"
"Ne ?"
Bunu beklemediği çatılan kaşlarının aniden havalanıp gözlerinin hafifçe açılmasından belliydi .
"Duydunuz işte . Annem bir dövmeciydi bu sembollerin birer koruyucu olduğunu söylerdi hep o yüzden bana da yaptı . Boya kalıcı istesemde çıkartamam"
Derin bir nefes verip emin olmak istercesine teyit etti yüzümü . Daha sonra başını ağır ağır sallayarak beni onayladı .
Aferin Seungmin ! Bunu da hallerin !
Bu adam da fazla saf cidden ."Pekala Sky . Kusura bakma benim hatam bir anda ensende öyle birşey görünce beklemedim"
"Tek bende değil yazı bölümünde ki Lix'inde bileğinde var"
Tekrar başını salladı . Beni Magia sanıp korkuttuğu için üzgün duruyordu .
Ah ne saf insan sandıkların aslında ne kadar doğru .Felix de bölümü hakkında pot kırmaz umarım bir ara söylemem lazım .
"Tamam tekrar kusura bakma . İyi geceler . Yarın görüşürüz"
"İyi geceler bay Bang"
Hafifçe eğilip tekrar arkamı döndüm odama girip kapıyı kapattığım gibi yere çökmüş derince yutkunmuştum .
Tamam baskın etkisi altında Magia bile olsam etkilenmiştim ve bacaklarımın titremesini inkar edemezdim .
Keşke hemen defolup gitse de rahatlasam .
Yüzümü ovalayıp kendime gelmeyi beklemiş daha sonra artık titremeye bacaklarım sayesinde yerimden kalkarak yatağıma atmıştım kendimi .
Neyse ki üzerimde pijamalarım vardı da birde bu yorgunlukla onunla uğraşmazdım .
Yorgunluktan kastım fiziksel değil ruhsaldı anlarsınız ya . Birde rüya işim yüzünden hala şiddetli bir baş ağrım vardı .
Sabah daha da artan baş ağrım ile uyanmış ağrıdan başımı hareket ettiremez hale gelmiştim . Yavaşça sırt üstü dönmeye çalışmıştım ama dönen başım ve ağrının gözlerime de geçmesiyle acıyla inleyerek olduğum gibi durdum .
Gözlerimi kapatmama rağmen başım hala daha deli gibi dönüyordu ve kolumu hareket ettiremiyordum her yerim uyuşmuştu .
^^
-Yazar-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...