Bu bölüm birşeyi değiştirdim
Felix Seungmin Jisung ve Hyunjin birbirlerinin gerçek isimlerini biliyorlar yakın arkadaşlar diye bilmeleri gerektiğini düşündüm yani koskoca 10 yıldır birliktelerVe Jeongin'in bir takma ismi yok çünkü O magia değil . Jeongin başka birşey onu kitabın en sonunda açıkladım lütfen önce gerekli açıklamaları okuyun sonra soru sorun .
Her kitabımda eğer bilmediğiniz veya benim kurgum olan birşey varsa ben bunu bölüm sonunda açıkladım merak etmeyin
---------Kim Seungmin
"Kim Sky ! Uyanır mısın ?"
Baş ucumdan gelen bağırış ile yerimde sıçrayarak uyandım . Lix tek tatil günümde gelmiş sabahın bir vaktinde uyandırmıştı .
"Ne oldu ya ?"
"Birşey olmadı- Dur ! Çok büyük birşey oldu !"
Yatağımda doğrulup lavaboya doğru ilerlemiş biraz daha kendine gelen yüzümü yıkamıştım .
Havlu ile kurularken tekrar odaya girdim .
"Anlat hadi"
"Heh, şimdi kont Chirs varya"
Kaşlarımı çattım onun alakası olan ne olabilirdi ki ?
"Eee ?"
"Bugün onun erkek kardeşi geliyor !"
"Bende çok önemli birşey sandım"
"Önemli Sky"
Başımı iki yana sallarken bir yandan da dolabıma göz atıyordum .
Kardeşi nasıl biriydi acaba ?
Yanımda ki Lix'i çok fazla umursamadan üzerimi değiştirdim kot pantolon, beyaz bir sweat giymiş yakalarımı düzelttikten sonra gözlüklerimi takarak peşimden gelen Felix ile birlikte odadan çıkmıştım .
Yanımda ki civciv koluma yapışarak bana kont Chan'ın kardeşi hakkında merak ettiklerini soruyordu .
"Felix ! Bende görmedim çocuğu bana niye soruyorsun ?"
"Öf sana da birşey anlatılmıyor"
"Yeni uyandım izin verde beynim kendine gelsin"
"Tamam tamam, Jisung ve Sam yemekhanedeler . Kahvaltı henüz yapmadık yanlarına gidelim"
^^
Kahvaltımızı yaptıktan sonra tablotları geri vermiş tekrar aynı masamıza oturmuştuk .
"Ben kont'un erkek kardeşini tanıyorum aslında"
Hyunjin'in birden konuşması ile hepimizin bakışları ona dönerken Jisung merakla koluna yapıştı .
"Nasıl tanıyorsun !? Bana neden demedin ?"
"Kendisi biraz utanıyordu . Neyse gelince öğrenirsiniz artık"
Cümlesini bitirdiği gibi tapınağın koridorunda gelen seslerle oraya döndük . Tüm herkes kenarda durmuş orta da kocaman gülen Jeongin'i merakla izliyorlardı . Bazıları ise onun hakkında kendi aralarında konuşuyordu .
Yanaklarının iki tarafında olan iki küçük çukuru kesinlikle abisinden almıştı . Onları kardeş olduğunu gösteren en belirgin şeydi .
Hyunjin sandalyesini geriye çekerek ayağa kalkmış Jeongin'e sırıtarak ilerlemişti . Onu gören Jeongin ise gülümsemesini büyültmüş adımlarını hızlandırmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...