Yazar
Seungmin on yaşlarında henüz küçük bir çocuk iken evinde kardeşi Taehyun ile birlikte oyun oynuyordu .
Kıkırtıları tüm evi doldururken mutfakta yemek hazırlayan anneleri de gülümseyerek onları dinlemeye başladı .
"Abi, seni çok seviyorum biliyor musun ?"
Seungmin karşısında da oturan kardeşine gülümseyerek baktı . En değerli varlığı kardeşiydi onun için herşeyi yapar canını yakmaktan korkardı . O küçük yaşında bile bu kadar düşünceliydi .
"Biliyorum Tae . Bende seni çok seviyorum"
Günleri hep bu şekilde tekrarlanırken bir gün bir farklılık olur .
Büyük bir kötülük olur .
Seungmin yaşadığı kasaba da dolaşırken iki evin arasından tanıdık bir ses gelir . Bu canı yandığı belli olan bağırış sesi kardeşi Taehyun'a aittir .
O yaşında hiç korkmadan iki evin arasına gider . Gördüğü görüntü ile olduğu yerde kalır tüm duyguları alt üst olur .
Çünkü canından çok sevdiği kardeşi acıyla buruşturduğu suratı ile kolundan kan akarak yerde yatıyordur .
Nefesleri fark etmeden sıklaşırken içinde hiç tatmadığı birşey oluşur . Daha önce hiç olmayan büyük birşey .
Ne olduğunu kendisi de bilemez . Kardeşini yerde kanlar içinde gördükçe daha da artar bu his .
Çünkü gücü zapt edemediği bir boyuta ulaşmıştır .
Hem sinir hem de fazla güç o yaşta ki bedene fazla gelir . Bilinci kapanır ve yerini yönettikleri alır .
O andan sonra Seungmin'in beyninde ki herşey silinir .
Küçük kasabada öyle büyük bir deprem olur ki Seungmin dışında hiç kimse ayakta duramaz .
Toprak yer yer bu şiddetli sallantıdan çatlar . Herkes evlerin dışına çıkar . Neler olduğunu anlayan anne baba çocuklarına doğru ilerlemek ister ama gözü dönen Seungmin hiç kimsenin ayağa kalkmasına izin vermez .
Yavaş yavaş deprem şiddetini havaya bırakırken ormanda ki çoğu ağaç bu rüzgar yüzünden kökünden kopar . Hiçbir insan kendini yerde tutamaz hepsi bir tarafa savrulur .
Seungmin kendinde değildir . Ne yaptığını bilmeyecek uyandığında bunları ve bundan öncesini hatırlamayacak kadar şiddetli bir kriz geçiriyordur .
Kasabanın yakının da ki ırmak fokurdamaya başlar, Seungmin'in alevi ile kaynar . Dolup taşar bulunduğu yerde .
Gittikçe büyür artar oldukça sakin olan bu su Seungmin ateşi ile korkunçlaşır .
Kasabalılara bir lanet gibi çöker .
Tüm her yer şu olurken bu kuvvetin altında can verenlerin sayısı gittikçe artar . Seungmin'e hiç kimse ulaşamaz . Zarar almayan tek kişi odur .
Yaşadığı kriz o kadar büyüktür ki ailesini bile göremeyecek kadar kalın bir perde inmiştir gözlerine .
"Abi ! Dur artık !"
Seungmin bu sesi tanır ona ulaşabilen tek ses odur . Yavaş yavaş içinden durmasını haykıran benliğine odaklanır .
Toprağın altında ki sallantı, ağaçları köklerinden söken hava şiddetini azaltır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓
Fantasy{𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı} "Ben bu alev alev yanan gözlerine bakamazsam, aydan parlak tenine dokunamazsam o zaman öldür beni Seungmin . Çünkü sen olmazsan sen nefes almazsan benim de gözlerim sonsuzluğa kapanır . Ya beni seninle yaşat ya da seninle öldür...