0.1

294 34 54
                                    

"Sky !"

Gözlerimi zar zor bana bağıran ses ile açmaya çalışmıştım . Güneş ışıklarının gözüme batması artı başımda bağıran ses cidden kötü bir sabahtı .

"Kalk artık uykucu ! Öğlen oldu iki dersi kaçırdın ! Bay Joon seni bitirecek !"

Hızla yattığım yerden kalkmış battaniyeyi üstümden atarak banyoya geçmiştim .

"Geç kaldım geç kaldım !"

"Aptal"

Arkamdan söylenen Lix'i takmamış hızla yüzümü yıkadıktan sonra dolabımın önüne geçmiş siyah bir gömlek siyah bir kumaş pantolon almış Lix den hiç çekinmeyerek üstümü giymiştim .

"Apollo bugün beni sevmiyor !"

Pijamalarımı yatakta öylece bırakmış ağlamalı bir surat ifadem ile söylenmiştim .

"Senin aptallığın ile Apollo'nun ne alakası var Sky !?"

"Sussana Lix !"

Lix gözlerini devirmiş benim peşimden odadan çıkmıştı . Koşarak tapınağın ana merkezine gelmiş bay Joon yakalanmadan sınıfa gitmek istemiştim ama maalesef dediğim gibi Apollo bugün beni sevmiyordu .

"Kim Sky ! Neredeydin sen !?"

Gözlerimi kapatıp nefesimi dışarı bıraktım . Arkamı dönüp sinirle kaşlarını çatarak bana bakan hocam ile göz göze geldim .

"Bay Joon . Dün bana verdiğiniz rüya ödevi için çalışıyordum efendim . Yorgun düşünce sabaha karşı uyuya kalmışım"

"Yaptın mı peki ödevi ?"

"Kısmen, Han'ın rüyaları biraz karışıktı ve feci bir baş ağrısı girdi . O yüzden bir kaç denemeden sonra çıkmak zorunda kaldım . Malûm rüyada geçirilen beş dakika bir saat olunca biraz uzun zaman geçti sabah-"

"Tamam Sky yeter"

Bay Joon sabrı taşarcasına elini kaldırıp beni susturunca bende gülümsemiştim . Her zaman yaptığım şeydi bu fazla konuşup dediği şeyi yapmışım gibi gösteriyordum karşımda ki kişide dayanamayıp daha fazla zorlamazdı beni .

"Bugün işe gideceksin Sky , aman kimseye gözükme"

"Tamamdır Bay Joon, afedersiniz ama ne işi ?"

"Rüya yorumlama . Bir süredir komada kalan kızın rüyasına girip onu neyin o hale getirdiğine bakacaksın"

Bıkkınlıkla nefesimi dışarı bırakmış Bay Joon'u onaylamıştım . Rüya işlerinden nefret ediyordum çok karışık ve sıkıcı oluyorlar .

Arkamı dönüp şifa dersi sınıfına girmiştim . Bu dersi diğer sadece şifa bölümü öğrencileri ile işlerdik .

Lix de benim gibi her türlü büyü yapabilen bir Magia'ydı . Han şifa , Jeongin ise rüyalar ile ilgileniyordu .

Magiaların işleri dörde ayrılıyordu . Şifa , ölüler , rüya bilimciler ve hepsini yapabilenler . Tüm hepsini yapanlarda vücudunun bir yerinde dövme olurdu , bu diğer Magialar için uyarı gibi birşeydi . Yani tehlikeli olduğumuz ile alakalı bir uyarı .

Benim ki ensemde Lix'in ki ise bileğindeydi .

Şifa dersinden sonra beynim uyuşmuş bir şekilde sınıftan çıkmış yemekhaneye doğru Lix ile ilerliyorduk . Cidden o kadar formülü aklımızda tutmak zorunda mıyız ?

Defterimi önümde ki masaya bırakmış yiyecek birşeyler almıştım .

"Bir süredir beni işe göndermiyor bay Joon . Sence neden ?"

𝘔𝘢𝘨𝘪𝘢 • 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘮𝘪𝘯 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin